Sunday, July 24, 2011

~24 july 11~

what a bored weekend dat i have....so boringgggg.......

at home....at home .....at home.......bosannyaa......nak kuar takde mood....incik asben tak balik dis weekend plak....dah 2 weekend dia tak balik cni......juz balik last 2weeks on weekday.....mon-thurs....pastu balik jb balik.......takperlah....nak buat mcm mana.....ada keje......

dis weekend dia tak balik cni coz ada ride ke kuantan.....alhamdulillah....everything going smooth...n semuanya selamatt.....he promise me nak balik cni ari rabu or khamis.....hopefully dia dpt balik cni ari rabu la...coz khamis ada checkup at 11am.....hopefully he can make it.....

lately perut rasa mcm dah kebawah.....baby mcm dah menekan je perut n ari-ari nih.....tido jgn ckp la...memang tak lena..klu aku tido dlm kul 12mlm....sure kul 2 pagi....4.30 pagi....n kul 6 lebey akan terbangun punyer.....klu tak kerana nak kencing...terjaga sebab badan tak sedap.....

tu pasal biler bangun tido dlm kul 9 lebey....then dlm tengahari or petang mesti nak kene tidor lagi....mata mcm ada gamm...nasib baek dah cuti.....

then paling ketara sangat skrg neh ialah aku cepat sgt berpeluh....abes panau2 badan aku dibuatnya....nasib baek aku perasan masalah kulit neh....then suruh mak bubuhkan kat blkg badan ubat matikan kuman panau tu....alhamdulilah semakin baek....then kat leher2...kat area breast pun terkena..mungkin hormon atau trimester terakhir megandung ni bwk mcm2 efek....takperla..sabar je utk lil baby....

lagi 3 minggu je lagi due aku......klu terawal kuar pun takperla....coz dia dah lepas premature baby....so mcm aku ckp...paru2 dah boleh berfungsi dgn baek......alhamdulillah.....


oklaa...time's up....im going to my bed...catch up on the next entri.....


love 3 of us....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...