Wednesday, October 13, 2010

Officially b'come Mrs Khairil aka Mrs.Smart's...^_^

Lepas nikah...

Alhamdullilah.....selamat akhirnya majlis pernikahan serta persandingan kami yg berlangsung pada minggu lepass...... 9 & 10 Oktober 2010...

keterujaan terus bertambah apabila sang suami melafazkan akad secara sekali lafaz sahaja....pergghh..terbaek la shayangggg.....luv u laa..gemuruh rasa di dada apabila detik ijabkabul ituw...tak boley tido seyy malam before akad nikah....nasib aku dpt cover tido sikit masa nak menunggu time utk mekap nikah pagi tuh....

corat coret yg dapat aku story kan kat sini tak bnyk.....apa yg aku nak bgtau bahawa....aku bagaikan tak percaya yg aku dah bergelar isteri kepada mohd khairil syah...lelaki yg aku sayang dan cintai selama 4 tahun kami berkawan...alhamdullilah selamat menjadi suami isteri yg sah !!!

majlis persandingan plak....penat tang nak senyum tuh...hadoii...rasa mcm kerang busuk dah aku dok senyum...berjalan senyum...nak duduk senyum...nak makan kene senyum...apa lagi nak melambai atau bercakap...semua muka mau manis maaa......

betul la org ckp....time kawen ni memang mulut sakit..sebab kene senyum...itu belum tergelak bagai.....mau herot mulut n muke...wakkakka......anyway seronok tau biler dah kawen nih...hihihih....:)


pastu aku terharu dgn kehadiran member2 myvic yg dtg dari pelbagai region...ada yg dtg dari southern....northern....mahu pun region aku sendiri iaitu central region...semua dtg.... pastu sanggup tunggu sampai masa bergambar....best la korang....memang gempak...!!! penuh stage tuh...hihihi.....


then aku salute dgn org2 yg banyak membantu sebelum n selepas majlis....salah satu nyer kawan baek aku....jija....pastu adik beradik...anak anak angkat mak...adik2 angkat aku n smart...kuarge2 angkat aku n smart..semua memberi kudrat mereka tuk dikerah...kezen2 aku seme yg boleh diharap....dun wori...time korang kawen nanti...insyALLAH ateh ada membantu.....

okla....today aku dah masuk keje....so keje melambak sey kat meja aku...hadoiii....takperla...slow slow wat...tapi apa2 pun seminggu ni my husband ada je dgn i u olls....malam2 titun dgn dia dah skrg....ooppssss.....terlebey suda....penat pun ilang biler dpt tgk muke dia...semoga bahagia kami ini berkekalan hingga hujung nyawa...biarpun akan ada badai melanda...kami berdoa agar kami berdoa dapat mengharunginyer penuh ketabahan n kejayaan.....amin..


luv n very luv to my incik suami...muahhh !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...