Saturday, October 23, 2010

Muvee wif gud frendz Jija...

Salam..

tup tap tup tap dah jumaat..kejap je masa berlalu.....windu sgt kat suamiku ituw....tapi apakan daya......jarak yg memisahkan kami sementara waktu...takpelah....aku tak nak pikir sgt..nanti satu menda tak boley buat....semoga aku tabah n kuat untuk mengharungi hari hari biasa ini tanpa suami disisi...n aku bersyukur kerana kuarge n kawan2 baek aku ada sisi...but....hurmm....perasaan ini masih meronta ronta nakkan suamiku itu ada di sisi.....haihh......myra...myra...saba ea..semua ni dugaan dari NYA...tapi serius aku cakap....apabila dah berkahwin perasaan rindu sgt tebal...sgt berbeza time cinta cintun or zaman tunang tuning dolu dolu..mungkin sebab ikatan yg kita bina itu sah...jadi perasaan syg..rindu..menebal kot..apa2 pun..aku syg sgt kat incik suamiku ituw...

okey okey....sudah myra...jgn nak emo pleaseeee....mlm ni ko kan dah plan nak tgk wayang dgn jija...citer farid kamil n nora danish tuh...yg trailer dia ada sebut "nasi lemak lima posen tuh"...wakakkakak....tajuk citer tuh "cuti cuti cinta"....
klu bg sape yg tak tau citer apa..kat bawah ni aku ada letak trailer dia...have a look..:)

"Cuti Cuti Cinta"


Trailer "Cuti Cuti Cinta"


well....citer ni no bad la bg sesiapa yg nak release tension ..mean nak gelak2 sakan...aku nak jija actually pergi tgk muvee sebab ada farid kamil...aku ni 100% support farid kamil punyer acting..plus dia encem...tapi..tak secomel incik smart aku lor....incik smart aku kalau senyum boleh gugur bulu ketiak aku....keh keh keh keh.....and muvee ni ada bakat2 baru mcm dak2 fabulous cat tuh....si pelakon yg bawak nama Maliq tuh...perghh..serius tak boleh blah dia punyer lakonan...so klu nak tahu lebih lanjut...better tgk occay....

after muvee tuh....aku n jija pun nak g makan n minum2...so we decided nak g tmpt yg dekat utk aku anto jija balik umah...so kitaorg pergi kedai upin ipin tu...



aku order nasi grg seafood..tak abes pun sebab tak kene dgn selera aku...then jija order mihun tomyam....aku tgk pun dia tak abes gaks...maybe tak kene dgn selera dia jgk kot...or kitaorg dah ngantok..huk huk huk...

kat sini aku nak tunjukkan pic gud frendz aku neh..


jija n aku
eh,okla...aku nak siap2 g wedding kat dewan umah aku nih..ada anak polis kawen...rindu nak makan knduri nih....nti kita jumpa next entry occay..daaaaaaaaaaaaa

luv smart !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...