Tuesday, October 26, 2010

nak cuti...keje melambak

Salam,entry kali ni aku nak citer pasal keje yg berlambak....rasa nak pengsan...menyampah btl la....time nak cuti2 ni la keje berlambak...sakit jiwa btol....dah tu...seme menda mcm slow giler nak settle...mana MPV punyer project lagi..giler bosan nak settlekan project tuh....especially yg melibatkan sekolah bukan semenanjung....tertekan jiwa aku nak uruskan..hurmm...nak tak nak uruskan je la myra...nak nak mengomel pun...ko gaks yg kene buat...

pastu berbalik pada project lain...dah la pojek kecik...tapi wat masalah jgk....terima je bandsaw tuh...asal boleh pakai utk student sudah...ni nak bising2 lak...bosan btl aku nak mengadap.....pastu handtools pun same..argghhh.....sakit jiwa aku minggu nih...arini baru selasa...tapi aku dah flet giler....mana lagi hal maid dato..aku jugak yg kene uruskan..tak pasal2 aku yg kene pergi embassy indon...makan 1 hari ngko..aku nak update alamat maid tuh kat embassy.....mat n minah2 indon giler ramai kat embassy....nasib lunch time aku blah masuk opis siapkan keje mana yg patot....then kul 3 lebey gerak balik ke embassy....tup tap tup tap kul 5 jugak ar aku kuar dari embassy tuh..hisshh....bosan tol wat keje2 tuh....

badan aku plak tak sedap...mana gigi bongsu ke geraham yg sakit nih..sungguh benci btol....tensiiioooonn........

balik umah jer yaya dok ejek2 aku gemuk...lagi la aku tak layan...lantak la ko nak ejek makteh....makteh penat....tak hingin nak layan ko......tak pasal2 makteh moody kat ko...takperla...esok luse makteh jumpa ko....makteh banje apollo...

ermmmm....lagi 2 hari jer lagi nak jumper incik hasben ku yg tercinta....ermm...tapi giler lama je aku rasa...time penat2 mcm ni..klu balik keje...klu dia ada disisi...dpt tgk muke dia...sentuh muke dia...alangkah sejuk je ati aku....hilang penat sikit....tpi itu smua hanya impian jer...bukan kenyataan...-_-

okla..today takde sgt mood aku.....aku kene rehatkan minda aku..takmo stress stress...c on the next entry...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...