Wednesday, October 27, 2010

meting..koje...emosi...

dah ari rabu dah....kejap jer masa ni berjalan kalau kita busy tahap gaban...haihhh.....pagi2 tadik dah la aku meting kat adtec tuh....nak tak nak.....dorang bertegas jugak nak bandsaw tuh with full specs..entah brape lama n berapa la regenyer si ong tu letak nanti....jgn sampai takde untung langsung suda....

pasal handtools aku kire selesai ....si miss chew tu janji nak adakan barang tuh...sebab adtec taknak ada reason utk barang handtools..coz small items jer...tak kan itu pun nak excuse.....last2 nama company jugak yg busuk...silap2 kene blacklist..simpang 44 malaikat la kene blacklist...hopefully semua ok...cuma lambat dgn cepat je keje2 ni selesai...

opis mate aku ni plak keje nyer nak cuti manjang....tension akuu.....nak kata keje dia bnyk takde la jugak....cume aku tgk dia bnyk ber fb ada lah....huh!

takper..takper...jumaat ni aku cuti sampai naek keje 8hb nov....jgn nak menganggu aku suda...itu la....ini la....lain kali keje tu kasi pantas...fast learner...jgn nak terhegeh-hegeh...lembut sana...lembut sini....proactive sikit...

tapi klu bab berdating...number satu....tak nyabor2 nak jumpe...siap tulis kat fb bagai...aku ni even before kawen..takde nyer nak tergedik2 kat dlm fb tu....sbb org yg baca akan rasa awak tu tak matang....so lu pikir la sendiri....plus dah kawen nih,aku yg laki jauh beratus kilometer pun tak terencat mcm tuh la dlm fb....siyes aku cakap....aku menyampahhh gedik2 dlm fb tuh....

dah2 stop talking nonsense myra.....karang tekanan jiwa ko kacau laks...jenuh plak smart nak drive dari jb ke kl plaks....huk huk huk....tapi kan klu smart naek kl...boleh aku meow meow dgn incik hasben aku tuh....lagipun incik hasben suke klu kene meow meow dgn aku yg cute miut neh....hahahahhahhaa.....puji diri sendiri tak boley blahh....;p

tpi kan windduuu sgt kat hasben aku tuh....kene control jer diri ini...supaya segala keje dpt diuruskan....dgn tenang...aku ni rindu sgt kat suamiku ituw..dia adalah senyumanku...klu dia wat hal..maka tercipta la muncung dimulutku ..aku ni tak tentu....klu mood baek surroundings tak baek...tak leh jugak...so kene belen...:)

dah la...almost to 5pm....so kene settle n tolak tepi mana yg nak sambung keje utk esok...nak komeh komeh laei...so c u when i c u...daaaaaaaa..

myra luv smart..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...