Saturday, July 10, 2010

New Items in my blog

Salamzz....

Tetibe arini aku rajin sikit...padahal esok keje...dah lama tak keje sabtu....so esok kite keje sabtu yer myra...bukan selalu...klu ada big tender baru keje sabtu....klu tak..sabtu ariku utk bangun lambat sikit...sikit ke...???wahahha....

tadi incik tunangku telepon...dia tgh ontheway ke melaka....esok ada jemputan....then ahad ke rumahku....winduuuu kat awk la incik tunang...walaupun baru seminggu lebey tak jumper...ahaks..gedikss....;p semoga perjalanan mereka dirahmati Allah dan selamat sampai ke tmpt yg dituju...

so mataku pun tak ngantok sgt mlm ni...so aku pun godek2 la items baru utk diletakkan kat blog comelku ini....biorlah nmpk mcm poyo..coz aku akui yg aku baru berjinak2 dgn blog..so bnyk menda aku kene wat kat blog ni agak nmpk cantik...tapi tu seme perlukan ilmu dan masa...so menda2 tu aku tak sempat nak belajo lagi...n masa amat membatasi aku skrg......sangat2 mencemburui aku......sekarang pejam celik pejam celik cepat sgt dah weekdays...tup tupp dah weekend....perghh..giler kentang......

so today aku ada tambah chat box kat blog aku n ticker....so ticker ini sbnrnyer utk aku mengingati tinggal bape ari lagi utk big day aku..itu aje..so aku tau nak budget n bekap keje2 yg belum siap....almaklumlah....aku ni pelupa jugak orgnyer...

then ticker stu lagi tu juz taruk jer...nak bagi mcm penuh sikit space blog aku....sambil2 tu boleh jadik tukang kira hub aku n smart....bukan apa...smart suke tanya aku dah bape lama kenal la...itu la ini la..dia tu suke benor serkap jarang aku......so nak selamat ticker tu tlg kira kan ea...luv u ticker....wahahhaha...

okla...next step is aku nak cube masuukkan lagu plak dlm blog aku...pastu aku nak reposition kan balik blog ni...aritu aku dah pasan kat belah mana setting dia..tapi arini nak wat dah tak tahu mana arahnyer...sabo jer la.....mungkin tandanye mata dah mintak bantal....okla...mataku...jom kita titun yer....so..ini aje la dulu entries aku...pape kita bebel dlm next blog k....daaaaaaaa.....

wassalam n gudnite..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...