Tuesday, July 13, 2010

Eclipse....wif angah at KLCC

Salamzz...

Last saturday aku dgn angah makngah medan pegi KLCC watching Twilight Eclipse....the best !!!! tak rugi beratur pnjg2 nak beli tiket...aku jarang beratur klu nak tgk muvee....coz aku suke online utk dptkan tiket2 wayang neh...maklumlahh....ada kemudahan baek kita gunakan...tapi kali ini aku tak boleh beli online...bz memanjang....last2 beratur gaks la...sambil berdoa dpt seat yg cantek agar sedap mata memandang....

biler dah dpt tiket tu...apalagi....aku n angah pergi melantak dulu coz angah tu tak makan lagi dok menunggu aku dtg umah dia...aku terlambat sikit coz ada keje yg harus dibereskan...cian dia....lapo yer....takper2...akak banje nasi ayam....wahhh..berselera dia makan....alhamdullilah....aku tak makan pun coz aku dah makan dah...so aku pun beli la cocktail utk minum2...no bad la cocktail dia..leh lepaskan ngidam nak cocktail...perggghh..mcm mengandung plak aku neh...haihhzz....poyozz tol !

so masa nak tunggu muvee start tu...kitaorg juz lepak kat tmtp makan jek....sambil aku berborak dgn angah macam2...apa yg macam2 tuh...ermm...biarlah rahsia...then lepas abes makan tuh..aku n angah g kejap kat kinokuniya....juz walk around....tunjuk kat angah kedai buku...mana tau dia nak beli pape ker.....then dia nak carik dictionary....tapi mintak aku suggest...so aku cakap takper...next time kita carik..kita try kat MPH...

lepas pusing2 tgk buku....ok time out!!! time go tu muvee hall...wahhh...tak sabar dok aku nak tgk....dup dap dup dap eager aku neh...wahahhahahaha....at last we all watching la dat muvee.....syiokkkknyerr...sangat best ...funny...and so hepi....

Jacob tu aku tgk bertambah sasa...klu smart la badan mcm tuh....aku geget2 jek....hahahhaha...tapi kehensema edward mengatasi segala2nyer.....he's so hensem !!!! his eyes make me...arggghhh....so sapa yg takpegi tgk mesti kene pegi tgk....best oooo.....

nak citer panjang dlm ni pun tak boley...yg pasti memang berbaloi...hehehe...

okla....jumpa next entry okeh...daaaaa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...