Thursday, July 1, 2010

Bilik Pengantin



Salamz....

Ok...entri kali ni aku nak citer pasal bilik pengantin...

hurmmm....penat aku survey2 utk carik idea nak hias bilik pengantin....at last..dpt juga idea yg cantik..simple but nice...boleh aku mix kan cth curtain yg aku tgk tuh n deco2 pilihan hati aku....

actually aku nak hias bilik pengantin ni pun juz simple2 jek..coz bilik aku pun kecik...juz nice utk org baru kawen mcm kitaorg...takperlaa....aku pun tak nak spend giler babeng mahal2 kat bilik pengantin.....cukup sekadar tenang dimataku....kalau encik tunang aku tak suke pun dia kene suke..coz dia kene tido gaks dlm bilek tu nanti.....wakakakakakak....

okla.....ntikan kemunculan bilik pengantin hasil tanganku yer....tak lama jer lagi misi ku akan berlangsung.....so stay tune..

opsss....lupe plak...barang2 hantaran almost done..cume tgal nak deco jek...so ntikan jugak kemunculan hantaran ku....simple but nice..itu MOTTO majlis kawen ku kali ini....

so..see u next entry..daaaaaaa




Note : Lupe nak update pasal bilik pengantin...last2 update bila dah abes kawen jela..so as below ada lah pic bilik pengantin saya...tak cantik jgn komen..huhu..



bilik pengantin saya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...