Wednesday, June 16, 2010

Niza's Wedding

salam..weehooo.....

lama sey tak hapdet blogku ini....hurmm...okey..aku nak citer pasal wedding one of my frendz kat ilp...members satu dorm aku nih...
wedding dia berlangsung kat kulai...kat felda penggeli timur....dari jb ke felda tu kira2 1jam jer...okla...tak jauh kurasa...coz tau2 jer la..klu dah smart yg drive..mesti mcm ribut....
biler dah sampai...aku n jija amatla teruja nak jumpa niza dan juga julie..julie dok area2 situ gak..dia pun dak dorm aku dulu..tapi dia kawen dulu...dia kawen dalam tahun 2006..masa tu aku baru dapat kete dalam 2 bulan kot..giler berjalan.....wahahaha...tu pun aku pergi dgn jija..pandai2 carik jalan sendiri..tapi alhamdullilah slmt smpi tau...terer tak terer la kitaorg..hahahha....bila nak singkap memeori g kawen julie tuh...aku n jija semapt la meround kat umah mawi...masa tu mawi tgh hot....so dpt la masuk area felda dia tuh....huhu..okeyh....berbalik pada wedding niza..

pelamin dia cantik...amek tema yg ada arch bulat tu dan pakai kerusi panjang..huhuh....aku tak sempat plak nak amek pic pelamin tuh coz ramai plak yg dok depan pelamin tuh...plus aku pun tak tgu dorang bersanding.....lama dok nak tgu sampai kul 2.30...aku dapat bertahan sampai 2.30 gak....tapi itupun belum bersanding lagi...last2 aku endup nak gerak..yelah..tunang aku dah stay dlm kete lama dok..siap tdo lagi..kah kah kah...so before gerak tu aku n jija n julie amek pics dgn niza kat dlm bilik dia..

biler dah settle amek gambar dgn niza semua..salam2..peluk2...cium2...aku pun n jija gerak kuar umah niza n sembang sikit dgn julie...maklumlah...julie yg dulu gemuk boleh jadik kurus....biler aku tanya...rupannyer dia sakit..sakit buatan org..kesian aku tgk...dulu gemuk boleh kurus mcm tuh..cengkung pipi dia...haihzzz....ada lagi manusia yg tak suke org lain n wat ilmu2 kotor mcm tuh..bertaubat la selagi masih hidup....aku pun bagi la perangsang...kata2 semangat...supaya dia boleh kuatkan diri dia...lagipun dia ada anak kecik yg baru berumur 3 tahun...

orite..lepas aku n jija dah mengucapkan salam perpisahan pada julie..aku n jija pun gerak ke kereta....tunang aku pun dah get ready...so kitaorg pun gerak la..before nak gerak tuh...kitaorg lalu rumah bersanggah..kebetulan time tuh nmpkla wajah suami niza...dan kitaorg pun berkatalah..."oooo..itu lah jai yg selama ini niza ckp2 kan.."...huhuh....anyway dapat la aku n jija tgk suami niza tuh....

so pada niza..Selamat Pengantin Baru Niza....semoga kekal hingga ke akhir hayat...so let share the pictures...
niza....

aku n niza

aku niza n jija

aku,jija,niza n julie....


so before nak gerak tuh aku suruh tunangku stop kat pintu gerbang dia utk aku amek gambo nama felda tuh...hehe..

Felda Penggeli Timur...


so selesai sudah hajat aku n jija attended wedding niza tuh...alhamdullilah....so aku pun balik ke jb...kat jb ada appt lagi...so stay tune next blog....
wahahha...so cau cin cin....;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...