Wednesday, June 16, 2010

Hang Out with The Medan's geng...

Last week aku ke jb..so heaven coz dpt jumper my bb smart..hang out dgn dia..lepak2 skali..plus we all lepaking wif medan cempaka geng..akak bibah...makngah...abg rizal....n jija..huhu...

sabtu tu lepak sutera mall..jenjalan...then yg dpt sambar baju ialah bb aku si smart tuh...ada plak kemeja putih yg lawo...apalagas....memang dia amek ler...aku juga tak de yg berkenan dimata...

so after lepaking tuh...kitaorg pun pergi la check in kat Gudhope hotel kat skudai tuh...coz jija takmo lepak umah mak smart..segan katanyer...maklumlah....paham2 jerla anak dara tido...wahahahha....mesti mau lama maaa...:p

lepas dah check in semua...jija stay hotel coz dia penat...so aku bagi dia lepak n aku pun kuar balik dgn iril...jenjalan kat holiday plaza...huhu...setahu aku nama holiday plaza tu hotel...tapi kat jb tmpt tu tmpt shoping complex yg dah lama...klu kat kl taraf pertama complex la....tapi pertama complex kat dalam dia lawa...tapi yg holiday plaza ni buruk....huhuh...sorry la aku terjujur plak...;p
kat dlm tu bnyk kedai print baju2...majoriti is chinese....nak tgk melayu tak nmpk plak aku tokey nyer....sure situ dah kene conquer dgn geng cine...

orite..lepas dah jenjalan kat holiday plaza....aku pun hantar la smart balik umah...aku pun drive tros ke hotel..utk mandi n siap2 utk xtvt mlm plak....hahaha...giler betul...takde rehat dibuatnyer..

ok...dah siap semua ku pun drive la ke umah amek smart..dia dah siap2...aku n jija pergila umah akak bibah..budget nak jumpa atok jer..coz tak pernah jumper....lepas dah jumper...salam..borak2 smua..akak plak dah siap2 beli nasi ayam utk kitaorg...nak tak nak makan la..jaga hati tuan rumah..huhu...

lepas dah makan semua..apalagi...kitaorg tros ke tmpt DIVA..karaoke terbaek yg aku pernah singgah kat jb..kat kl pun tak leh lawan DIVA....ada live band lagi..giler gempak....melalak dekat 3 jam dalam tuh..mcm2 lagu kitaorg nyanyi..abes gak la suara ku...serak2 n batok dibuatnyer...huhuhu.....

lepas dah 3 jam melalak dlm tuh.....kitaorg g lepak plak kat Banafe Cafe kat area New York Hotel tuh....giler gempak situ gaks..ada live band..so far aku dah 2 kali lepak situ...best gaks...harmoni je tmpt dia...not bad..

ni pics kat tmpt tuh..

menu banafe cafe...

kitaorg...



lepas dah lepak2 semua...aku pun tgk jam...Ya ALLAH !!! dah pukul 2 pagi !!! giler ko tak tido lagik....esok nak gerak g wedding plak...karang ada yg terlajak tak bangun...so apalagi...aku pun bgtau smart jom gerak balik....so after aku g toilet....kitoarg pun gerak balik menuju kamar beradu aku kat hotel n smart tdo kat umah dia...

so next xtvt is..ehh...mana leh citer...kita jumpa next blog k...zaaaasss!!!

cin cau shin can...;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...