Saturday, June 5, 2010

Myvic wedding : Pokju & Mas...10 tahun bercinta...akhirnya berakhir lagenda status single Jujue....wahaahhah..

Assalamualaikum.........

hei everibodi....today berlangsung suda majlis persadingan jujue n mastura....di mentakab pahang...
percintaan jujue yg berlangsung selama 10 tahun akhirnya membawa ke jinjang pelamin..perghhh...lama giler bercinta..aku pun tak berani nak bercinta selama itu...apa yg aku dgr...dorang bercinta since sesama kat dlm uitm...masa tu umur 20 tahun...tahun 2000...so pada tahun 2010 adalah tahun terpatrinya cinta mereka..alhamdullilah...Allah pnjgkan jodoh mereka...
orite..kronologi majlis jujue ni agak kelakar la...dimana...dia amek sambil lewa jer aku tgk...perancangan tak teliti....so ada la kekecohan semasa hendak berlangsung majlis pernikahan....nikah dah la lepas isyak..so tau2 jerla....lambat tu dah la satu hal....parents dia boleh sesat....jujue ni pun satu............menonong jer masa drive tuh...briefing pun takde masa nak bertolak...aku,jaja,nad,mizi pun tak tahu sape je la ahli sanak saudara dia...nasib baek aku n jaja ikot kete jujue....then nad n mizi dah tertinggal kat belakang bersama kuarge juju...pokju ni boleh plak drive laju2...sedara mara n kawan seme dtggalkan kat belakang....sengal tol jujue nih..tak pasal2 awk kene amek dorang yg sesat...nasib jaja call nad n brief nad mcm mana nak jmpa kat meet point..jujue...jujue...betul kata nad...dia wat majlis nikah ni mcm bufday party jer...huhuhuhuhu................
nasib rumah mas tak jauh sgt dari hotel yg we all stay.....then lepas dah jumpa semua org...tibalah masanyer akad nikah jujue.....wahahhaha...kena akad 2 kali..keh keh keh....kene bahan lagi....;p

lepas dah selesai...we all lepaking jap kat pekan b4 balik hotel...

then esok sanding..majlis bersanding juga dihadiri oleh budak2 myviclub yg dtg gerak dari kl pagi2...so ada la dlm 6 bijik myviclub....so its sharing time !!!

sharing time !!!!





biler dah selesai makan n amek pics2 seme....we all pun gerak la balik kl....jaja drop aku kat umah..dlm kul 4.43pm aku selamat smpi umah...alhamdulillah....

so pics2 pun dah aku upload kat fb..so bebudak yg tak pergi..boleh la tgk pics yg aku upload tuh...coz jujue antara org yg pemes...so ramai la yg nak tgk pics kawen dia...huhuuhu....so jujue...Selamat Pengantin Baru ...semoga kekal hingga ke akhir hayat...dikurniakann anak2 yg soleh n solehah....n...yg penting sekali....dtg wedding myra n smart nti make sure Mas dah preggy okeh....keh keh keh..

dats all for now.....next blog akan dihapdet...daaa.......luv smart ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...