Saturday, June 5, 2010

Myvic wedding : Atiee & Fahmi...at Jay Bee...

Assalamualaikum.........kite jumpa kembali utk ku menghapdet blog ini...

Pada 30-05-10 berlangsung majlis persandingan pasangan merpati dua sejoli..atiee n fahmi...kedua2nya bertemu jodoh di dalam myviclub....ramai sungguh ahli yg bertemu jodoh sesama ahli....alhamdullilah....mendirikan masjid kan bagus....

convoy telah diadakan pada hari ahad.....aku pun turun jb pun ari sabtu dgn iril...coz jumaat tuh dia naek kl join family gathering aku...so aku naek jb dgn dia la utk attend majlis atiee n fahmi tu...aku gerak ke jb pagi sabtu....dalam kul 11 tengahari mcm tu...sampai jb dlm kul 1.30pm...dalam 2jam setengah jer...itu semua angkara si iril.....dia yg bwk kete laju2...aku dok sebelah menjadi co-pilot yg sentiasa membebel...lantak la..janji biar dia bingit drn suara aku biler aku soh pelahan biler dah terlampau laju....then lepas dah sampai jb boleh plak dia g maen futsal....apa tak penat ker drive tadi....patutla beria nak balik jb cpt2...aku nak ajak gerak ptg sikit pun takmo...rupenyer dah ada agenda sendiri...hampeh...
ermm...malam tu family iril....belah atok sedara dia ada wat tahlil n perjumpaan kuarge..so aku,mak,danish pun attend ler..actually ada segan sikit la...tpi dis is not my 1st time jumpa dgn ahli kerabat kuarge dia...before this aku dah join gaks....cume kali ni agak asing utk aku coz ramai yg aku tak kenal sgt...siblings mak iril smua aku kenal la....cume yg ini sedara2 tua dia...mcm atok sedara..nenek sedara...sepupu sepapat....takper..next time aku kenal ler...biler dah kawen nti..hehehe...;p
so lepas abes tahlil tuh we all pun balik umah...siap2 nak tido...ada pulak muke tak tahu malu call tunang aku nih...nak tumpang tido kat opis iril...baru sampai dari segamat..giler tak sedar diri n tak tahu malu....dah tikam belakang tunang aku....boleh plak ko mintak tlg...manusia jenis apa la ko aku pun tak tahu...takde ke terdetik kat otak n hati ko tu hah....
tunang aku ni pun bgla tumpang tido opis tuh...tapi lepas ni klu mangkok tu mintak tlg memang tak la dia nak tlg dah...bagus yangg...ajar sikit org mcm tu..klu tak sampai biler tak sedar diri....
orite....next day is sunday..majlis atiee n fahmi..convoy berkumpul di setia tropika kalau tak salah aku...memula tak ramai..last2 ramai plak aku tgk...ada la dlm 20 biji kete myviclub...convoy berjalan dgn selamatnya..alhamdullilah....so persandingan pun berjalan dgn lancar....ada pics2 yg diambil oleh iril..separuh lagi ada sikit aku yg amek..so kepada atiee n fahmi...semoga korang kekal bahagia hingga ke akhir hayat n dikurniakan anak2 yg soleh n solehah...dimurah kan rezeki....amin..

so lets sharing the pictures !!!
atiee n fahmi.

myvic group photo


me n my fiance


so ini aje la yg aku boleh post...actually bnyk lagi..tapi klu nak tgk boleh tgk kat website www.myviclub.com..then search tajuk Majlis perkahwinan atiee n fahmi...

so dats all for now...see in the next story bebeh..luv smart...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...