Thursday, June 3, 2010

Family Gathering at The Palace Golden Horses Hotel

Assalamualaikum......

waaaaaaaa............lama tak hapdet blogku..sejak laptop bengong...so aku dah tak leh nak online kat umah....coz kat umah je la yg aku boleh buat blog....nak wat kat opis memang tak boley....busy memanjang....asek kuar..balik opis pun dah ptg2....haihhzz....
tapi nak tak nak...aku usahakan utk hapdet kan blog aku ini...walaupun di opis....huhuhu...

okla....28 May 2010.....aku and sefamily n bakal2 ahli kuarge pun adO....celebrate bufday 3 beradik lelaki ku..n plus celebrate mothers day..

dat nite makan biase2 jer....nasi briani....ada ABC...ada banana split..ada ketam...ada udang..waaaa...sengkak perut dibuatnyer....takper...bedal jer...bukannyer tak bayor....
nak tgk muke2 yg makan mlm tuh...jom kiter tgk....
ni pinggan ku..

emak n kak erin...

kezenku..

My family

The Cake

The brothers..

the future bride with mak n abah..

the man..

the woman..

me n my fiance


so after makan2 kat golden horses...kitaorg pun end up nak g karaoke..tapi diberitahu bahawa all rooms is fully booked...tau2 jer la...wesak....ramai ler yg melalak sampai ke pagi coz jumaat tu bukan time keje....so we all pun pergi la ke AliBaba...kedai arab yg kat depan great eastern mall tuh....lepaking la kejap kat situ....

mak n abah..

my luvly smart...:)


so lepaking sampai kul 12 lebey...after that we all pun separate balik umah....tapi aku n iril pergi tmpt wajib kitorg...apa lagi kalau bukan downtown cheras....huhuhuh...weeehhoooo...kita jumpa next blog k...

daaaaaaaaaaaaaaaaa..........wassalam....:) luv smart ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...