Monday, June 11, 2012

Jempotan di Kulai..

Isnin sudah..so hari ni keje tak berapa bnyk...almost done..server n system pon tak lemmmb...so dpt la buat keje dgn jayanya....then today big boss dtg dari KL...huh terkujat aku...takde pon org KL office inform aku boss nak dtg arini...tapi bila dia dtg..ada jer problems yg berlaku...huhu...

arini nak citer pasal event weeekend..biaselaa..nak hapdet entri jemputan di Kulai...
So far so good..syahmi tak meragam..malah membuat org lain geram dgn ke bam bam ban nyer ituw...hahah...nak buat camner....he's still breasfeeding..Alhamdulillah...

btw, this weekend ada majlis kesyukuran kat teratak kitaorg ..bnyk sgt yg kami syukuri...nikmat yg dtg...jadi haruslah kita bersyukur dgn membuat sedikit majlis kenduri  kesyukuran.......
mak abah nak dtg JB...adik beradik aku pun dgr citer nak dtg JB jugak..ok la tuh...best kumpul ramai2 neh..dgn keluarga asben n aku...ramai...meriah nti...syahmi pon mesti suka giler coz ada org ramai yg akan main2 dgn dia...so aku dpt la lari2 kejap dari pandangan dia.heheh..ngelat tau mama dia neh..

menu dari MIL sure la makanan dari Johor...dan ask for my mak pulak..kitaorg plan nak masak sendiri jer kat uma...juz simple jer...plan nak masak daging salai masak cili api ..uisss..terliur dah neh...baru je citer..belum masak lagi...terngiang di kotak pikiran aku masakan masak lemak mak aku...malatop dik non...heheh..miss my mak air tgn since aku dah stay JB neh...-_-

today baru 6 ari aku puasa...alahai lmbt nya nak cukup 10 hari...next week aku kene jaga2..maklumlah minggu peyed..huhu...so konpem mak jemah tak leh pose...ehh...mak jemah??aku kah ??whatever...sengal la ko ni mira..

hurmm...arini hajat di hati nak try beger bakar kat tmn impian emas.....ada info pasal beger bakar..so haruslan try kan..nanti aku wat review pasal beger tuh...nak try yg kat KL memang lmbat la kannn..org dah jemu dok makan..aku baru lak terhegeh hegeh nak try..yelahhh...bila masa la plak aku nak balik KL...klu dulu bleh la terus g jer bila da abes keje...dah tu kata dok kl..ni bila da dok JB....dgr2 jer la  dulu org b'citer yer...pastu semat kat dlm hati...nti bila balik kl aku nak pegi tmpt neh nak try itu ini...huh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...