Monday, April 9, 2012

Review of ABP yg ke 25

Haaron Ajis yg menang ABP2011...
memang dah ku duga...tahniah utk dia...rezeki dibumi malaysia ku yg tercinta...
klu kat singapore..ko hadoo nak menang kete pree n barang kemas pree tuh..
memang tak hado la kennnn....
so from now onwards ..org2 rakyat sana mula la bukak bijik mata beso2 la...n mula la bangga sebut2 yg org yg menang abp tu warga negara dia...ecehh...pi la mabok...
FYI,si haaron ajis tu dlm process mintak warga malaysia hokey..
mintak2 la lulus...sebab apa..kat tmpt sendiri seperti berada di negara asing bg pelakon mcm dia....
tpi klu kat malaysia dia rasa mcm kat negara sendiri...
so aku tak rasa statement tu statement penyedap telinga..
kerana majoriti rakyat malaysia bahkan rakyat dorang pon tahu pelakon melayu kat singapore susahlah nak naek or nak carik makan mewah2...
tu pasal dorang masuk msia...

selain tu aku amatla tak puas hati dgn sound system...sgtlah hampehh okay...
aku yg dok tgk kat uma nie rasa mcm pekak plak...bila lagu n bcakap bukan maen lagi slow rasanya...bila iklan...hah mak ko...kuat gilo...so nmpk sgt sound system sana tak bagus !!!!
lain2 bagi aku so far ok ok jer...
tak la bagus or sgt terbaek...
pelakon yg under dog pon boleh memang..
memang unpredictable...
kesian aku tgk si fizz fairuz tu...smpai tak bole nak berucap..
smpaikan mak mentua aku ckp..tu betul2 ke berlakon..huhu..
tpi aku rasa dia tak sangka...coz spt yg aku ckp..
dia under dog...tapi memang dah rezeki...seme berpunca citer Nur Kasih la kann...
makcik2 kan suka watak si Aidil tuh...
lain2 pemenang okla...bersilih ganti..takde la si dia je lagi...
tpi artis mcm fafau,fbi fasha sandha tu aku tgk masih mengekalkan trofi masing2...ada hard die fan la tu kan...
other than that....selingan lagu n drama menarik...quite interesting..
cuma pengacara smpai 4 org tu tak sesuwai...kecah je aku tgk stage tu..
klu letak si zizan n shira pon dah ok..
okla..here the list utk pemenang abp2011 mlm tadik..:-

Artis Duo/Berkumpulan : Jaclyn Victor/Ning Baizura/Shila Amzah

Artis Baru Lelaki Popular : Johan Ariff As’ari
Artis Baru Wanita Popular : Tasha Shilla

Penyampai Radio Lelaki : Faizal Bin Ismail
Penyampai Radio Wanita : Fara Fauzana

Artis Komedi Lelaki : Johan
Artis Komedi Wanita : Didie Alias

Anugerah pencapaian sepanjang hayat : Datuk Sheila Majid

Anugerah Seri Perak : Datuk Siti Nurhaliza

Pengacara TV Lelaki : Zizan Razak
Pengacara TV Wanita : Fara Fauzana

Pelakon TV Lelaki Popular : Fizz Fairuzz
Pelakon TV Wanita Popular : Fasha Sandha

Penyanyi Lelaki Popular : Hafiz
Penyanyi Wanita Popular : Yuna

Pelakon Filem Lelaki Popular : Aaron Aziz
Pelakon Filem Wanita Popular : Maya Karin

Bintang Popular ABPBH 25 : Aaron Aziz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...