Tuesday, April 17, 2012

haku...

Weehooo...
ari ahad aku timbang berat aku back to normal 68kg...
tu berat b4 pregnant..
now mission aku untuk mengurangkannya lagi untuk cecah ke angka 60kg...
hopefully dgn breastfeeding dpt la aku kurus cikit..
so far aku tak penah tak makan utk kuruih..
bukan apa..bila bf syahmi aku cepat lapaa...mostly mummy out there yg bf anak memasing memang lapaa cepat..
bagus breast feeding neh...selain menguruihkan mummy2 yg berisi mcm aku neh...
bonding mummy n anak tu sgt erat....moment dia sweet sgt..
si syahmi tu...klu ada aku nak tido mesti ngempeng...
tpi bila aku takde dgn dia boleh plak dia tido sambil dgr zikir jer..
saje je kan si tecik tu..nak kene geget dgn mama dia...

bln ni aku tgh tggu news pasal loan rumah kitaorg...
hopefully success...
berdebor debor...

haaaa...ujung minggu neh aku memang kene renew paspot aku
head kat office kl n office jb dah hint aku suh masuk sgpore....
urusan2 bank2 aku kene buat if that head tak masuk sana...
sebab dia tak nak bnyk menda pending..
so lepas neh aku kene belajar la naek public trasport sana...
naek MRT naek bus...if nak g weekend aku kene la ajak incik asben....
coz leh drive jer....tgk la mcm mana....if tak sempat la kann...kereta tu adalah satu alternative...

ujung bulan neh aku nak balik kl...
waaaa sungguh la tak sabar...
bnyk menda nak buat dlm few days tu..
aku nak jumpa bff aku tuh...if berkesempatan...
pastu aku nak g ikea...
pastu nak g putrajaya....
pastu nak g s. alam..
pastu nak g nilai...
patu nak g times square..
pastu nak g...oit..oit miraaaaaaa...
bnyk plak ko punya nak pegi pegi kann...
plan jer pandai...jgn yg ado je la nanti...
huhuhu....

so kita tgk je k....
till then..
bubai..
c next entri k....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...