Thursday, April 19, 2012

merangkak

ni kat uma nek nor syahmi Putriwangsa~






syahmi stories...



sejak dah pandai merangkak...pergerakkan aku pon terbatas...

lagi2 klu tinggalkan dia kat hall depan...n aku nak ke dapur masak..

sure dia akan mencarik aku..so haku perlukan walker..so boleh heret dia dok dapur dgn haku...

now sejak ayah dah JV bukak carwash dgn kwn2 dia..so jarang la ayah ada dirumah dgn we all...

sebab mlm je part ayah jaga carwash...

so ayah balik pon balik dlm 12tgh mlm ke atas...

kekadang aku sedar incik asben balik..kekadang aku mamai...



so dis wikend aku kene mencari walker...

tgk kat mudah.com..sekali tepon org lain dah beli...

hadoi...tak de rezeki aku nak beli walker 2nd hand tu....

now aku still searching klu kot2 ada yg murah lagi dlm mudah.com kan..

klu tak aku kene nengok la kat memana yg kat area jb neh walker yg murah..

aku nak carik yg murah jer coz tak lama pon si syahmi akan guna..



selain dari itu misi aku nak mencari baju yg besar cikit utk syahmi..

bnyk baju dia yg dah sendat..MIL aku pon dah ckp kene beli baju baru utk syahmi...

so kene la carik...

aku suka brand pureen coz murah ...then tahan lasak...butang tak tercabut..

last mnth beli baju yg kat kedai biasa punya tanpa ada brand..

tapi yg lecehnya butang cepat tercabut bila syahmi lasak2...

bahaya wooo....syahmi dah pandai mngutip...jadi sgt bahaya klu dia nmpk butang bersepah depan dia..

selain dari itu...ayah juga dah turun pangkat...akhirnya mengalah tido kat bawah ..nasib ada tilam ..jadi tadela ayah tido atas toto...coz toto ni nipis...better lagi tilam...

syahmi skrg neh tido lasak...then dia mcm nak space besar utk dia bergerak ke kiri n ke kanan time tido...

so our planning igt nak carik katil utk syahmi..

aku nak carik katil bujang yg boleh letak sebelah katil kitaorg..

atau pun ada solutions lain...tgk la mcm mana nti..



okla..stop sini dulu.






out~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...