Wednesday, December 28, 2011

seperise seperise.........

seperise seperise......

last wikend kitaorg dah officially dok sendiri.........alhamdullilah syahmi dpt adapt dgn keadaan umah..cuma kami masih berjaga2 n bertawakal pada ALLAH.....maklumlah baby kecik kan....so me as parents worried mcm2...

now kat tgkt atas always 'ON' ikim.fm....coz ada bacaan quran....boleh menghalau menda2 tak elok if ada yg dtg kat uma tuh....mintak2 takde la kan....mintak dijauhkan.....

tpi yg aku nak story ni pasal seperise yg incik asben wat kan utk aku....seperise yg aku maksudkan tu ialah tup tup ada plak kabinet TV...set meja makan..set bilik tido...kabinet dapur...wah.wah...time aku keje kat opis dia wat tu seme......saba je laaaaaaaaaa..........

patotla mcm tak heran je bile aku ckp brg uma kita beli sikit2 jer bang....rupanya dia dah beli dulu.....

apa2 pun hepi sgt coz seperise tu wat aku semangat nak dok sendiri........ada dapur sendiri.....ehehehe...nak masak apa pun bley...tak masak pun bley.........hihihi.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...