Wednesday, December 28, 2011

brek kene curi.......

today what a bad day..........



baru masuk 5 hari we all dok uma tuh ...incik asben punya brek moto dia dah kene curi........kene curi dlm porch umah plak tuh...memang si*l laa kannnnnnnnnnnnnn.............hah kan dah mencarut kat sini........*sorry*





pagi tadik mcm dah terdetik hati tak sedap bila aku jenguk laman depan dari bilik atas.....tgk pintu pagar tak rapat......aku ckp dlm hati...mlm tadik incik asben yg tutup n selak kan pagar...apesal tak rapat...aku pun tak syak pape la...





pastu bila dah siap2 nak g keje nak kua umah g anta syahmi...incik asben dok selak langsir pastu aku dok ckp la kat dia.."abg,mlm tadik tutup pintu pagar tak rapat ea...syg tgk dari bilik atas pagar tak rapat.."sekali incik asben dgr aku ckp mcm tu terus dia tgk moto dia...habisssssss brek moto kene curi dah...siol la........



atas bawah brek kene curi...mmg mcm haremmmmmmm.......rupanya uma kitaorg ni dah kene aim la aku rasa.......dok uma tepi plak tu....plus uma sebelah n depan uma takde org duduk....n tepi laluan org......haihhh..kesian giler tgk asben aku tadik.....termenung dia tgk moto kesayangan dia jadik mcm tu.......pastu....nak cari ganti bukan murah brek nya........seribu lebey........:(



aku plak dah dok pikir mcm2..takot pon ada..now tak leh leka2 pintu gate n grill uma....klu tggal berdua dgn syahmi memang kene lock luar dlam....





rasa mcm nak taruk alarm pun ada neh......aii ckp mcm bnyk duit la pulakkkkkkkkkkk.....:(



semalam baru beli helmet......bajet nak g keje asben anta naek moto.....jimat sikit......tup tup jadik mcm ni lak.........dugaan dugaan..........




brek bawah yg kene curi.......




brek atas pun dia curi.......curi satu set........





moral of the story..........lepas ni moto duduk dlm umah la jawabnyer.........n gate kene mangga....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...