Friday, December 23, 2011

Gaji gegaji..bonussss

adoiii...sangap n kemengantokkan aku arini....syahmi bangun 2 kali nak susu...dah dpt susu baru la dia tido dgn jayanyer....takperla...mama sanggop berkorban demi awak...tak cukup tido pun takperla...asalkan awak bahagia....

arini keje tak byk...dah ujung taon so sales tak bnyk masuk....debtor aging bnyk yg dah overdue..takperla..next year la aku chasing dorang....so acct smooth like ussual..

org gomen seme dah hepi...coz da masuk gaji dgn bonus...aku jgk la yg belum gaji..opis baru aku neh betol2 ikot date yg last..baru la gaji nmpk tertera kat akaun aku tuh...bonus memang tak la..baru masok sbulan nak kecoh pasal bonus...mimpi ke wehh...

klu opis lama lagi la smpai kucing bertandok tak dpt...nasib baek outing yg boleh buat duit...takperla...itu kisah lama.....aku dah berhijrah pon...so opis lama ni aku tak leh wat wit lebeh la..no OT..n no outside job..takperla..dah kawen ni lepak opis sudey...n conclusion nyer pon aku tak leh boros2...tak leh beli brg yg kehendak dah..kene beli brg yg menjurus kepada keperluan...tmbh2 si comel syahmi dah ada..so brg bnyk kepada keperluan dia...

esok sabtu..ermm..incik asben ada jempotan kat pasir gudang...so aku n syahmi lepak uma till ayah balik yer shayangg...pastu baru plan nak kuar atau lepaking uma jer...tgk cuaca...

alahai....lapo plak...jap g tapau roti kat kedai bwh...erm...bajet lunch ni nak makan sedap la kat City Square (CS)...tgk la..klu aku rajin nak berjalan ke sana...klu tak...aku tapau mkn tmpt laen sudey...

okla..nak wat keje jap..nti citer lagi..
daaaaaaaaaaa

luv 3 of us....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...