Monday, February 14, 2011

Rangkuman CNY n wikend stories..

Assalamualaikum.....

Rangkuman CNY..

cuti CNY lalu bileh dikirakan agak panjang....cmpur wikend kira cuti 4 hari ler yer......okla tuh...smpi aku boleh balik jb on dat wednesday....lepas settle keje kat ipoh...aku tros shoot ke Jb....tpi sudah tentu la aku bukan yg drive.....my luvly hasben yg drive lor..huk huk huk...nak harap aku drive....sah2 aku tak balik nyer......jgn kata balik jb...balik perak...balik n9....ke hape ker....memang tak arr....coz aku tak leh drive jauh2 n lama2.....kepala punyer pening ada lagi dlm ini kepala....gilo ler nak tanggung risiko......oh no......aku sygkan diriku ini serta baby dlm pewutku ini.....

CNY cuti lepas bufday mak mentuaku yg ke-58 .....if i'm not mistaken....huhuh.....klu salah sila btlkan yer incik hasben....;p

hanya sambutan kecik2 tnpa dirancang...huhu....nak beli kek tak dpt..sbb biler CNY....seme kedai coti....so kesudahanyer...beli pizza,kfc then pizza tu dijadikan kek....so wat2 la potong yer u olls.....huk huk huk......

selain itu jugak.....majlis yg aku pergi kat n9 aritu jugak no bad la....wedding kat kg biasela...ptg org pun dah tak ramai....kul 2 dah lenggang....tpi cuaca tak mengizinkan......ujan berterusann...smpi lecah2 la kat khemah..tpi takper...itu kan rezekiNYA.....

last wikend....hurmm....buat pertama kalinyer aku pergi ke Stadium tgk adik aku maen...perghh....dekat 3 tahun aku tak nengok dia maen bola live kat stadium....last wikend aku teruja nak tgk...plus my hasben in kl.....so dia la kekuatan aku....:)

tpi boleh plak draw...1-1..hadoi...klu tak dpt collect 3 point.....nak wat cane...kl not bad dat nite wor....terutama anak cik ani tuh...si botak tuh....sgt bagus aku tgk dia maen bola....lincah bebenor....org pendek ni lincah ekk......


anyway aku doakan my lil bro cepat kembali pulih kakinyer tuh..maen seperti seorang juara ok.....

we family support u..

dats all.......luv 3 of us...




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...