Friday, May 14, 2010

Zaman skolah rendah ku...

Sejak fesbuk popular...ramai betol aku jumpa member2 skolah rendah aku dlm tuh....dolu aku skolah kat Grs1...skolah yg kat sebelah Felda merak kayangan tuh...tmpt org suke wat majlis kawen...yg grand2 punyer......tapi alhamdullilah...fesbuk ni ada baeknyer..aku dpt keep in touch balik n dpt tgk muke2 kawan2 skolah aku dulu tuh...ada tuh lain bebenor aku tgk mukenyer..silap2 member tu satu opis...maklumlah...muke dah lain..nasib baek tak kene kat aku..wahhahaha...

pastu biler sorang dan connect dgn link aku..so mula la sorang sorang aku dpt jumpa balik....alhamdullilah...besttt..so biler dah berjumpa n nak mengimbau masa silam...ada la kawan2 aku yg baek hati n still simpan pics2 lama then upload pics zaman2 skolah tuh...waaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh...comel2 semuanyer...muke time ni suci murni mcm iklan minyak masak sri murni tuu...wakakakka.....

so biler sorang sorang di tag pics nyer....klakor la jadiknyer...ada yg tak percaya itu pics nyer time kecik...huhuhu....tapi aku best...biler dorang dorang upload pics tuh..bebudak opis aku suke nak jadik tukang nujumnak teka aku yg mana satu..huhuu...nasib baek dia teror...semua tekaan dia tepat...maksudnyer muke aku takdela lain benor biler dah beso...cume badan aku jer yg dah lain...maklum la dah keje...tau nak cari makan sendiri...so makan je la kejenyer....wakakkakaka....

so kat sini aku nak share pics zaman2 kecil aku yg best tuh...

Darjah 1 Hijau...

Darjah 2 Hijau


Darjah 3 Hijau


Darjah 4..

Darjah 5


Darjah 6 punyer pics takde coz aku dah berpindah ke sekolah lain kerana aku berpindah berek...maklumla...anak polis..so aku pun ikot la abah aku tuh...so aku berskolah di SRK Pengkalan Tentera Darat Sgbesi.....tapi aku pun lupe..dulu time darjah 6 ada amek gambo ke tak aku pun tak pasti....so klu ada akan ku critakan next tyme ea....chaloo dulu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...