Friday, May 14, 2010

Wedding & Khabar buruk...

Salam..

Dah lama aku tak hapdet blog aku...ermm....ada masalah melanda jiwa..so tak de la masa nak melayan blog...tapi alhamdulilah aku kembali pada blog aku..Pada hari jumaat yang indah ini aku harap semuanya berjalan dgn lancar...disini aku ceritakan apa yg berlaku pada aku sepanjang weekdays ni...

minggu ni aku dikejutkan dgn cerita yg berlaku di selatan.....aku sungguh tak sangka "org2 lahanat" tu sanggup mempelakukan org tersyg aku mcm tuh....takper...ko tunggula...akan ada hari untuk ko "lahanat"....aku terkilan sungguh kerana kata2 ku dulu tidak diamek pakai....akhirnya memakan diri org trsygku...sesungguhnya benar kata bidalan..."melepaskan anjing tersepit akhirnya menerkam kita kembali..", itu la yg berlaku pada org tersygku...takperla bang....akan ada balasan utk dia..

Sebenarnya aku tak diberitahu details ttg perkara itu oleh org trsygku itu....ermm..tau2 la..dia tu semua klu boleh nak telan sendiri........mentang2 la aku jauh di KL...tapi aku bersyukur kerana ada org2 disamping dia yg boleh aku percaya dan menceritakan kejadian tersebut kepada aku...alhamdullilah dia kembali bersemangat selepas kejadian tersebut..

Takperla bang....dlm perniagaan mana yg takde cabaran...so kita redha..dan jadikan itu satu pengajaran n peringatan utk kita bersama.....kita tunjukkan yg kita boleh berdiri teguh walaupun cabaran yg dtg silih berganti...insyALLAH...

then last week,aku pergi ke wedding kezen ku...ada la sikit masalah kuarge dlm majlis tuh...tapi takper...aku n sekutu2 ku wat derk jer....so kat bwh ni ada ckit pics yg aku amek mengunakan camera murah ku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...