Saturday, May 22, 2010

My old frendz wedding.." Najwa" at Nilai

Wedding invitation....

so dis saturday is wedding day kawan lama aku time skolah rendah kat GRS1...iaitu Najwa Ramli....lama giler tak jumper dia...jumper kembali pun dlm fb..anyway...alhamdullilah dia selamat di ijabkabulkan dgn pilihan hatinya...en.hafiz..

so aku takde partner selain mak aku ler..so aku plan g wedding ni dgn mak coz tunang aku takde kat kl....so mak la jadik peneman aku....memula plan nak convoy dgn intan dayana...tapi last minit intan soh aku grk dulu coz dia nyer futsal tak abes lagi..so aku pun grak je la dgn mak aku....so far alhamdullilah senang nak cari umah dia...nasib baek aku agak familiar wif nilai area...huhuhu....kaki lepak dolu-dolu la katakan....tapi aku lepak bukan merapu...aku lepak pun dulu2 dgn dak myvic nilai...

so sampai la aku ke majlis nyer...alhamdullilah smpai jugak aku ke salah satu wedding old frend aku neh....dulu kawen irma aku tak berkesempatan...so next..hopefully aku dpt la attend wedding2 kawan2 lama neh...seronok dok jmpa member2 lama....teringat zaman skolah.....^_^ nak attend wedding kene ada jemputan...so harap2 adalah jemputan..huhuhuhuhu.....anyway ckp pasal mkn...deco memang grand najwa...calm jer...the best part is ayam masak merah tuh...dapppnyer...huhuhu....pelamin najwa kat dalam umah kot...aku tak sempat nak masuk coz family dia ramai sgt...cuak nak masuk..nak tgk pelamin....muhahah..takper...leh tgk dlm fb dia nti...

so sempatla aku bersembang dgn najwa...n dapat bergambar bersama....so to Najwa...beb..semoga perkahwinan ko kekal abadi hingga ke akhir hayat...dikurniakan zuriat yg soleh n solehah....dimurahkan rezeki...and happily ever after ya...luv u...mwahh!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...