Friday, May 14, 2010

Jenjalan wif my luvly niece..

Selepas wedding kat Meru,Klang tu...aku,anak buahku...mak saudaraku ,kezenku..dan juga kawan baek ku...pergi ke S.kembangan...taman putra pinggiran kot tak salah aku...kitaorg g umah anak buah suami makcik ku....so kami dihidangkan dgn makanan yg sedap2....pergh...peberet ku ada....nak tau apa peberet ku??sambal udang ler...uhh..dapnyer..terliur aku....plus ada spagetti yg aku tak reti nak buat..wakakkaka...sedap gak spegetthi akak tu wat...

lepas makan2 tu kat luar umah akak tu ada deco air terjun kat laman tepi..siap ada pangkin...wahh bestt...so aku,kezen,mber n anak buah aku pun amek ler sikit gambo belatar belakangkan deco tuh....muhahahha....tapi pics aku takde ler...coz nak ngahmek pics dorang tuh...




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...