Monday, September 17, 2012

U olls cuti ...saya keje...

Hari ni cuti ganti bagi cuti pembentukkan Malaysia....tapi malangnya...aku bekerja okeh..
sebabnya?? ada termaktub dlm Appointment letter aku yg cuti haruslah mengikut cuti Singapore...
so aku rugi di situ...nak wat camner..dah most client ni dari Singapore...
takperlahh...at least aku dpt settlekan keje mana yg tertangguh utk last week jumaat yg aku tak dtg tu...
bila aku tak dtg keje jer last week....padahal satu hari je...tapi alert from client bnyk sgt dpt...
tu belum masuk dari HQ lagi...HQ kitaorg ni wikend memang dorang keje...sbbnya majoriti workaholics..
email kene preparing itu ini bnyk sgt....so arini aku bnyk wat autopost jer utk hapdet xtvt wikend aku...
heheh..at least ada hapdet ttg perkembangan Syahmi...bukan apa..utk kenang kenangan tumbesaran anak...esok esok dia dah besar..leh suruh dia baca...:)

Tadi lunch kat Kotaraya pon bnyk family yg bawak anak2 jenjalan sempena cuti ganti ni...
but tak crowded laa....still boleh layan lagi...
hurrmmm....mcm nak ujan jer kat luar tuu...arini bajet daput tak nak berasap....
sbb ayah syahmi teringin nak makan ciken cop....dah lama tak makan ciken cop katanya...

so kita tgk jer laaa..jadi ke tak ayahnye tu nak makan ciken cop dgn cuaca dah mendung ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...