Showing posts with label Holiday : Kota Kinabalu. Show all posts
Showing posts with label Holiday : Kota Kinabalu. Show all posts

Monday, November 8, 2010

Honeymoon kuuu.......3-5nov'10 KK,Sabah

honeymoon moodddd...................

sungguh indah biler berkahwin u olls...sangat indah ikatan yg dibina itu....so cepat2 la kawen yer bg yg belum kawen tuh.....

lagi2 klu g honeymoon...so suweet.....our 1st honeymoon kat Kota Kinabalu,Sabah...pergi semasa inai merah dijari....wahhh...sgt manis gituw...muahhaha.....


masa ke sana ada yg perasan yg kitaorg ni pasangan baru kawen...coz aku perasan ada org yg dok pandang tgn aku pastu tgk kaki aku....tang kaki tak leh nak sorok la..sebab aku tak pakai stokin....so bior je la org nengok inai kat kaki tuh..aku tak wat salah pon...

so best part nyer ialah....dis is 1st time incik hasben aku naek flight...aku kat flight kalau tak makan aku mesti tidur..yerlahh....2 jam lebey kat atas tuh...ko nak wat apa kat atas tu selain makan n tidor...nak sembang2 pun aku larat kejap jer....sebab...aku ni ada pening2 lalat sikit biler naek flight nih....tapi incik hasben aku nih..dari terbang smpi la mendarat tak abes2 amek gambo...gambo awan la..gambo kepak kapal terbang la..smpi kan gambo aku tido pun dia amek...sabaarrr je la...gambo aku tidor menganga plak tuh...hahahahahha....lantak la bang...menganga pun bini awak kan...huhu....buruk kan sayang tidor....tapi sori la u olls...pic tu aku dah buang..so mintak mahap la yer klu igt aku nak upload kat sini....lu pikir la sendiri....

okla...kat sini aku ada sharing sikit pic2 yg hasben aku amek....plus xtvt kami pada hari itu....







okla...ni ajela pic yg buleh share yer u olls..yg lain2 tuh sensored...muhehehehe....



sekiann.....next

our 2nd honeymoon juz around the corner...

luv smart aka incik hasben..muahhh!!!

Thursday, October 21, 2010

Pre Honeymoon to Kota Kinabalu...




weehhoo......our 1st pre honeymoon at KK....aka Kota Kinabalu...Sabah....

well....aku bukan tak penah g sana uolls.....dah bnyk kali...coz our company project it's there...tapi dis time around its different....aku pergi bersama suamiku yg terchentaa....our flight on 3rd Nov...depart from Senai Airport...1st time aku depart dari Senai Airport...yerlah...klu g KK or Kuching...aku selalu depart kat LCCT jek..but disebabkan majlis di JB 30hb Oct..then our schedule on 3rd Nov....tu pasal ler we all depart dari Senai....:)

aku teruja sgt nak jenjalan dgn iril aka suamiku ituw....nanti setibanyer di sana..aku igt nak roger2 member sabah aku tuh....nak kenalkan ini suamiku..ahaks.....^_^

well...aku harap semoga semua nyer berjalan dengan lancar...dgn majlis di JB serta honeymoon pertama kami...nanti aku story mory kat u olls yer honeymoon kami ini...
apa yg aku nak masa honeymoon ini ialah quality time dat we spend together...

luv u my hubby....muahhhhhh!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...