Wednesday, September 5, 2012

Open Houz di Hari Merdeka..

Yeayy Syahmi balik kg KL...ermm..best ke sebut "kampong KL" atau pun juz ckp balik kl ...
ntah laa..ayah syahmi suke ajuk aku dgn perkataan.."syahmi...nak balik kg KL tak..." sambil  wat mulut jebek2 kat aku...nak jebek kat aku kununnn..yg dia pon lbh kurang sama jerr...kg dlm bandar....dari rumah kitaorg nak ke kg asben aku cuma amek masa dlm 30 minit jer...so kg ke tuuu?
orang lain berejam redah itu ini nak sampai kg..awak 30-45 minit je nak smpai kg...
at least nakbalik kl amek 3jam jugek ape...huhuh...

hahhhh...masa tu aku akan counter back ayat asben...hahahhahah....
pastu dia akan mengalah bila aku add lg story pasal kg perak n n9 semee...
sbb asben ku hanya ada kg di Jb saje...so ayah syahmi kalah di situu...huhuhuh....
takdela..kitaorg gurau2 manje jer bila ckp pasal balik kg memasing..bukan gaduh poonn....

oklaa...ari Jumaat pagi tu kitaorg gerak balik dlm kul 7 pagi lebey...so sampai kl dlm kul 10 pagi...
so smpaila kitaorg kat uma opah...

syahmi & opah..


then mlm tu sampai gak hajat nak pegi jmpa Ziey & Ryan...
ziey ni aku jmpa dlm FB je....berbual n comment itu ini....
kitaorg sama2 kawin bulan 10..anak lahir pon bulan 8..pastu sama2 dpt boy..
so apa lagi ...bertukar pendapat n gambar anak memasing lerr..
seronok sgttt...asben dia aku dah lama kenal sbb budak club aku...
cuma wife dia je aku tak kenal lagi..sbb bila tarikh wedding belah asben dia..jatuh hari aku nikah..abes camno..nak g side ziey jauh...kat perak nun..
pastu bila dah preggy memasing dok citer experienced memasing....pastu bila dah deliver pon share pengalaman memasing...
Finally aku dpt jugak temukan Ryan & Syahmi...
masa dorang 4-6 bulan...muka dorang seiras je aku tgk...bila mak pak memasing tepek gambo anak2 memasing kat Fb ..now dah lain dah rupe memasing..Ryan susut aku tgk badan dia..
Mak dia cakak Ryan kalah kalau beralih bulan atau tumbuh gigi baru...
Alhamdulillah Syahmi tak mcm tu...cuma spnjg ni baru 2 kali dia demam..
So aku berharap n berdoa agar dia sentiasa sehat seiring dgn umur dia...

Opsss..lupe plakk..dorang hampir2 share tarikh lahir yg sama...
kebetulan aku n ziey pecah ketuban hari yg sama...cuma Ryan kuar dulu ptg tu...
Syahmi lak degil takmo kuar2..last2 kene czer tgh mlm.klu tak sama dah beday dorang..huhuh..
ni aku share pic yg ada...tu pun amek kat Fb papa Ryan..

 ayah syahmi enterprame dulu...


ni baru aku lak yg enterprame..Ryan dat day dia tak sehat..demam...so merengek je la..tak dpt nak amek pic dia ber2 je dgn syahmi..huhuh..next time la..


tgk perbezaan lengan syahmi n ryan...kan beza..huhu..
bam bam deboom betul anak mama....takper..mama loike sbb best gomol !

Pastu kitaorg terus ke Penchala...
ada Open Houz jgk..
rumah one of myvic members jgk....tapi unfortunately tak amek pic...sbb sgt penat..huhu..
makan pon ala kadar jer...
janji  makan..yg pentng dpt jmpa member !huhu...
Beraya n bermaafan..
btol ke idak..korang cemana?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...