Showing posts with label Muvie. Show all posts
Showing posts with label Muvie. Show all posts

Monday, April 1, 2013

" I Miss You"

Fuhhhhhh...lama gilos tak hapdet bloggg !!! Ini semua kerana ko la K-drama...
terkinja kinja aku nak tau next episode..haiiii sampai tringat2 nak tgk kesudahannya...
penangan dia memang menusuk kalbu..
erkk...sowy..teremosi plak citer pasal korean drama neh....
sapa yg minat korean drama...penah tgk tak citer "I Miss You"...
sape dah tgk mesti korang teruja jgk kan mcm makcik nih...
yelahh...romantic story tuu.......tapi dun worry..happy ending.......~~~~i loike..
citer ni memang best...korang nak tahu kene lah tgk....skrg kat tv9 pon tgh tayang if tak salah aku..
episod brape aku tak tahu...tapi aku tgk online jer...
banyak kemudahan skrg kan...so just use it lol...korang boleh tonton kat www.madduu.com.my
pelbagai story ada kat situ....aku just tgk mana yg most popular jer....
selain link tuh...aku jugak tgk kat link link lain yg ada taruk citer korean nih...
yg tu korang gugel sendiri la yek....

citer ni aku recommended la pada sape yg suke tgk k-drama neh.
aku dah lama tak follow k-drama lepas citer Winter Sonata...dlu sbb citer tu la aku sanggup kumpul duit beli VCD n CD OST dia...giler tak giler la aku kat citer Winter Sonata tuuuuu....
tapi one of my wish list aku memang teringin nak ke Korea...hurrmm..bila la nak sampaiii ekkk...
but positive thinking..one day aku mesti kesana..huahuahua..



"I Miss You"




 "Painful memories are gone! Together , we can build up good memories"...



Hero dia... " Park Yoo Chun as Han Jung Woo "



 Yoon Eun Hye as Lee Soo Yeon



Yoo Seung Hoo as Kang Hyun Joon/Harry Bolisen




 Three of them ~~
Actually yg paling tua si pompuan tuh..coz dia lahir taon 84, yg kanan tu lahir taon 86 dan yg kiri sekali tu taon 93..huhu..tapi yg kiri tu memang cutee..aku suke tgk muka dia walaupun dlm citer ni dia antagonis..





si kecil ni namanya Syahmi...wawawawaw perasaaaaan mak ko ni yerrr...........
budak ni bawak watak time kecik utk si Kang Hyun Joon aka Harry Bolisen tu..
sekali imbass tgk mcm tgk anak sendiri lakssss...muntahh la korang baca nihh...wakakkakakaka....
nama dia Ahn Do Gyu
tapi sekali imbas je laa..2 kali imbas takdenyer ..coz Syahmi debab...-_-




Monday, July 2, 2012

Muvee Link ~ part 1 ~

last week takde keje sangat...so bnyk melayari utube tgk muvee yg ada org haplod kan..
terima kasih daun keladi..klu sudi upload la lagi...
bukan apa...kesian kat org2 yg nak g tgk muvee tapi tak dpt..
org tu salah sorangnyer aku la kan...
dpt asben yg bukak kaki wayang...then nak tgk wayang pun time citer tertentu jer....
mcm citer transformers...citer lawak2 gelak2 sampai tergolek n terkeluar anak tekak ...yg mcm2 tu dia mau la...yg aku ni biler ajak g tgk muvee gelak kuat2 nih wat aku rimas la plak...tau je la..suara asben aku nih..
klu dpt gelak mcm gegak gempita dibuatnya...takot kene pelangkong je dlm tuh...

so alkisahnya dpt la aku tgk muvee upload ...

meh aku nak share link2 dia..tak salah kannn aku kasi link dia?

klu letak link ni kene saman ker?

uisshh...takot jgk aku..tpi takperla...menda ada dlm u tube je pon..

klu salah..tak leh click..maknanya salah la tuh...means da kene remove..tapi klu bleh click n tgk muvee tu..still ok la tuhh...hehehhe..

tapi klu ada duit lebih nak bayar astro first apa salahnya...aku malas nak bayar kat situ..coz monthly bill astro pun dah tinggi ...huhu..so inilah alternative aku.....at least aku tgk !..:)

1. Bujang Terlajak
2. Azura
3. Chow Kit
4. Aku Ada ? Kau Ada ?
5. Gerimis Mengundang

So Selamat nonton !

Friday, June 29, 2012

Filem Hoore ! Hoore !

Jumaat tiba jua...semua org sukeee..sebab esok dah wikend..
aku pon suke coz esok hari bermalas malasan bangun awal..leh bgun lmbt sikit dlm kul 8 lebey...heheh..
semalam my frendz ada wat review pasal filem Hoore! Hoore !...plus ada few wartawan yg comment jgk kata filem tu bagus..so aku pun terdetikla nak tgk kann...
nak pergi wayang memang tak laa dgn anak kecik belum pandai dok tgk muvee..

padahal kat astro 1st boleh je beli..tapi klu dah ada alternative lain why not kann..hehehe
so aku juz tgk kat youtube je laaa...
terima kasih yg sudi upload..dpt tgk free...hehehe..

aku tak sangka citer ni sgt best..klu tgk dari segi pelakon memang tak menarik ...
tapi pelakon yg tak menarik tu la yg wat citer ni bagus...
tapi betul org ckp..tak tgk belum tahu...dah tgk baru tahu...
so perumpamaan itu sgt betul !
citer tu sgt menarik...berguna..
berguna maksud aku ialah ..bagus dari segi utk menaikkan semangat dan keyakinan diri..
..jgn selalu merasa rendah diri...
walaupun kita ada kekurangan...tpi jgn lupe bahawa semua manusia ada kekurangan..termasuk la aku....
part yg best...part airmata laa..sgt tersentuh jiwa aku smpai aku menangis..susah nak tgk muvee skrg yg leh wat air mata ku mengalir.....ke sebab emosi aku yg dah mak mak neh sejak beranak..hehehe....

for those yg tak tgk lagik.boleh la click kat link nih.. Filem Hoore ! Hoore !

dan nih sipnosis dia ....


Filem ini mengisahkan seorang wanita Nurul Aiman(Farah Nazirah) yg mempunyai tubuh yang agak gempal dan tidak terlalu cantik, lurus bendul tapi berhati baik. Namun begitu, ciri-ciri kewanitaan tetap ada seperti gadis-gadis yang lain. Aiman mempunyai 2 orang sahabat baik Lana dan Azadan, mereka adalah rakan sekampung dan satu sekolah. Hubungan mereka erat dan mesra. Ibunya bernama Lia(Adibah Noor), dan ayahnya bernama Hairil (Harun Salim Bachik) .Nenek Aiman bernama Nenda Zaimah(Fauziah Nawawi) dan tinggal bersama mereka. Di sekolah Aiman mempunyai seorang kawan bernama Johari (Akim AF7), seorang yang tampan dan segak. Dalam diam Johari menyukai Aiman. Dalam pada itu, Lana dan seorang rakan sekolah yang lawa dan popular bernama Rita juga sangat meminati Johari. Rita seorang gadis yang ego dan sentiasa cari pasal dengan Aiman. Ayah Johari pula ialah seorang Ustaz iaitu Cikgu Murshid. Pada masa yang sama, Aiman tergerak untuk menyertai pertandingan Ratu Impian yang di anjurkan oleh sebuah majalah. Rita juga menyertai pertandingan itu. Mengetahui yang Aiman juga menyertai pertandingan itu, Pelbagai rintangan yang dihadapi oleh Aiman bukan saja dari musuh ketatnya Rita tetapi masyarakat memandang serong akan niatnya itu.

Happy Watching...:)

Friday, December 30, 2011

ombak rindu

ombak rinduu....
aku antara org2 yg lmbt nengoknya....dpt gak la nengoknya dlm utube...tpi separuh..igt nak sambung tgk...last2 dah kene copyright la...emm..kene langgan astro 1st la nmpknya next week....

umah aku org astro tak dtg2 lagi nak install...janji seminggu...ok fine....kita tgk...
so far aku tgk separuh citer tu agak best la...actor aaron aziz tu memang pandai bawak watak lelaki romantik...so no wonderlaa dia ada anak 3 kennnn...hehehehhe....;p

tpi makan ati la jgk klu jadik bini si aaron aziz neh...bukan apa...giler ko tak jelez laki ko berpeluk berpegang dgn pompuan lain...peh klu aku memang tak kasi la beb....tpi itu cara dia carik makan kat mesia ni...so nak tak nak ...telan je la..lagipun laki ko wat ko masyuuukkk dok kat mesia neh...

so back to the story neh...nanti aku hapdet la ek biler dah tgk smpai abes nanti..sedap ke tak best citer neh...

view memang cantik dlm muvi nih.....yg penting ada laut..waaaahhh...maks suke laut la noks..hehehe..

so today aku sgt kemengantokkan .....dah la arini terlajak tido....sebab si hero kecik aku tu bangun bnyk kali pagi ni nak susu....layan kan aje laaa....

yg best today jumaat..........so esok aku nak balik kl..............so bolela tido lama sikit..nti pagi esok aku pas syahmi kat mak biler syahmi dah bngun....then aku leh sambung tido....hehehehe....tak
senonoh kan aku neh....

agagaga....today kat jb panass..so for sure baju aku mesti kering punya kat ampaian...nti mlm leh kemas2 beg..esok pagi bngun tido leh cabot.......tpi dlm perasaan aku ni risau plak tgalkan uma....aku doa harap2 uma tak pape....nti mintak tlg m.ngah jenguk2 kan.....

okla beb....aku sangap giler neh...igt nak nap kejap...........................

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...