Monday, April 15, 2013

sakit tonsil..

Tonsil
Yes aku adalah orang yg ada sakit tonsil....
2 minggu aku merana pasal tonsil ni...then selama 4 hari jugak la aku hilang suara aku..
bila makan ubat yg memang untuk tonsil terus bengkak dia surut semula...
aku saje je tak nak makan ubt dia sbb nak baek sendiri ...
tak nak bergantung sgt kat ubat..tapi aku kalah jugak....
aku tak dpt bertahan...nak telan air liur semakin sakit...
waima nak bercakap....sbb dah la tonsil....batuk plak..
memang hazab laa...

tonsil ni bagus dibuang....tapi aku tak buang buang..
hampir nak buang tahun 2010...tapi time tu incik tunang aka hubs aku skrg...tak kasi..
sbbnya masa tu nak dekat nikah lagi beberapa bulan..
so dia takot kehilangan aku kekdahnya..hahahha...poyozzz..
padahal buang tonsil je...bukan nyer major operation pon....

tunggu la nanti....memang nak buang klu dia memudaratkan aku sgt....
so far aku kene pon bila terlalu kerap minum air batu....
last 3 weeks kan aku kerap dok ber coolblog....so ni la hazabnyaaaaaaaaaaaaaaaa
org lain boleh je berais batu hari hari...mcm incik hubs aku tuh....
tapi bila tang aku....minum kerap je dah kalahh.. !

sape tak tau tonsil tu dok mana..sila la nengok gambar hokey ~~~~




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...