Monday, April 15, 2013

makan di Vivo,Bkt Indah...

phewww....tetibe demam melanda si kecik ari sabtu last weekend...
esoknya ahad kembali kebah sedikit....tapi merengek je kejenyer...itu ini tak kene...
lastly incik asben end up bawak kuar jenjalan ke Aeon Bukit Indah..

so far okay laa..cuma bab nak carik parking azabb sikit..
tapi lastly dapat gak !
kitaorg lunch agak lmbt sbb gerak kuar dari rumah dlm kul 2 lbh..
incik hubster ajak lunchie kat Vivo...
and again...Syahmi merengek mcm baby belum jalan....tensi okeh !
nasib baek la mood ayah ko ok....klu tak mau aku dabel tensi ...
aku pilih Terriyaki Chicken Rice, hubs pilih Baked Chicken Rice dan untuk Syahmi kitaorg pilih kan dia Sweet Piza..then lastly kitaorg order Volcanic Choc sbgai pencuci molot..mabelesss...sedap hingga menjilat sudu ! muehehehehe




lepas settle lunch, terus nak pi carik sandle Syahmi...sbb kaki dia dah demok...
tapi takde saiz yg sesuwai..jadik tak jadik beli....terus ke baju punyer section..
kebetulan aku tatau Aeon ada sale..so sambar la baju siang n baju tido dia..
beli g beratur nak bayor baru perasan harga less 20% utk baju yg aku amek tuh..

ok laa..at least ada la less dia....sbb baju siang n baju tido si Syahmi mmg  bnyk beli kat Jusco je..mur mur gaks..tpi tgk brand...

thinking of muvee....but Syahmi as toddler not behave well...so takde la nak masuk...
belum time lagi la mak pak dia nak bermuvee...
pastu dia punya mood kejap ok kejap tak okey...maybe sbb tak sehat 100%...

balik rumah pon banyk saboo je la dgn karenah dia...as ayah dia tido awal mlm td..
tdo pon bnyk songeh...tak nak aku bobok kan....
bila aku ignored pandai la majuk n marah...
dah tu bila mak ko nak dodoikan takmo plak.....bila tak layan pandai lak marah...aishh..ank ni...
bila siap nak g school pagi tadi...diam je....part mandi melalak je la kejenyer...
dah tu ada jer serbi serbi tak kene.....
saboo je laaaaa aku....ni baru sorangg....tahun depan nak buat pertambahan cemana klu yg ni pun dah tensi...muahhahahah...


1 comment:

  1. ehhh...selalu pegi situ tapi tak pernah makan kat vivo.saya pun pegi situ sabtu lepas.makan kat stonegrill.hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...