Monday, April 1, 2013

" I Miss You"

Fuhhhhhh...lama gilos tak hapdet bloggg !!! Ini semua kerana ko la K-drama...
terkinja kinja aku nak tau next episode..haiiii sampai tringat2 nak tgk kesudahannya...
penangan dia memang menusuk kalbu..
erkk...sowy..teremosi plak citer pasal korean drama neh....
sapa yg minat korean drama...penah tgk tak citer "I Miss You"...
sape dah tgk mesti korang teruja jgk kan mcm makcik nih...
yelahh...romantic story tuu.......tapi dun worry..happy ending.......~~~~i loike..
citer ni memang best...korang nak tahu kene lah tgk....skrg kat tv9 pon tgh tayang if tak salah aku..
episod brape aku tak tahu...tapi aku tgk online jer...
banyak kemudahan skrg kan...so just use it lol...korang boleh tonton kat www.madduu.com.my
pelbagai story ada kat situ....aku just tgk mana yg most popular jer....
selain link tuh...aku jugak tgk kat link link lain yg ada taruk citer korean nih...
yg tu korang gugel sendiri la yek....

citer ni aku recommended la pada sape yg suke tgk k-drama neh.
aku dah lama tak follow k-drama lepas citer Winter Sonata...dlu sbb citer tu la aku sanggup kumpul duit beli VCD n CD OST dia...giler tak giler la aku kat citer Winter Sonata tuuuuu....
tapi one of my wish list aku memang teringin nak ke Korea...hurrmm..bila la nak sampaiii ekkk...
but positive thinking..one day aku mesti kesana..huahuahua..



"I Miss You"




 "Painful memories are gone! Together , we can build up good memories"...



Hero dia... " Park Yoo Chun as Han Jung Woo "



 Yoon Eun Hye as Lee Soo Yeon



Yoo Seung Hoo as Kang Hyun Joon/Harry Bolisen




 Three of them ~~
Actually yg paling tua si pompuan tuh..coz dia lahir taon 84, yg kanan tu lahir taon 86 dan yg kiri sekali tu taon 93..huhu..tapi yg kiri tu memang cutee..aku suke tgk muka dia walaupun dlm citer ni dia antagonis..





si kecil ni namanya Syahmi...wawawawaw perasaaaaan mak ko ni yerrr...........
budak ni bawak watak time kecik utk si Kang Hyun Joon aka Harry Bolisen tu..
sekali imbass tgk mcm tgk anak sendiri lakssss...muntahh la korang baca nihh...wakakkakakaka....
nama dia Ahn Do Gyu
tapi sekali imbas je laa..2 kali imbas takdenyer ..coz Syahmi debab...-_-




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...