Monday, February 18, 2013

Makan di Mr Steak house...

Oh yer..lepas pi beli kete si Syahmi tuh...
aku dah plan nak pi jmpa BFF aku.....
giler lama tak jmpa dia..
last jmpa dia masa Syahmi umur belum setahun kot....
skrg Syahmi nak masuk 1y6m dah...how time flies ja....

meet point kat Giant stadium shah alam...
then pick up dia ajak pi makan dulu....
as per request incik asben nak makan Western...
so jija ni bawak la kitaorg ke Mr.Steak House kat Laman Seri nama tmpt tuu......
tak jauh dari stadium jugek...tapi nama tak menahann...Laman Seri u olls..
takde pon laman aku tgkk...keh keh keh...ai is kampong....


*credit pic by nadot


 chicken chop yg aku & jija makan...
*credit pic by nadot


 Syahmi wif aunty khaty..




terubat rindu kami..
lepas dah mentekedarah....memang tak sah la klu tak pegi I-city...
so next entri la aku citer pasal i-city wokey..
sbb kali ni kali ke 2 aku g sana...dah bnyk perubahan...terkezut maks..







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...