Thursday, February 14, 2013

Day 2 : Kuantan , Pahang

Okeh....hari ke2....hari kedua takde menda nak buat pape since adik ada training....
so kitaorg menjejakkan kaki ke East Coast Mall...
orang dok ckp pasal Mall ni khennn...so akhirnya aku jejak jgk Mall nih...cantik n beso jgk laa...design dia pun lain dari yg lain..


kat lobby area dia ada satu Signature yg boleh utk dibuat prop utk bergambar...hehhe..nak tgk prop dia...??? sila scroll di bawah yerr....



ada la circle of love kat situ...so moh la kita bergambar yer...


lepas tu kitaorg singgah utk menyumbangkan suare plak...
kita karokss dulu ..wottt wottt..




actually ni asben aku ler yg excited lebeyy..
dah nama pon kaki karoks....cume ni 1st time ever la kitaorg bawak Syahmi masuk tmpt karok!
terkesima dia bila dgr bunyi dentam dentum neh..
ok la dia tak nanges...cume tetibe badan dia dedar n panas masa duduk dlm tuh..
sbb anak aku b4 this memang demam pon..
so lmbt mkn ubt time tu yg dia tetibe nak demam balik...
selsema dia pon da kuar cendol...wallllaaaa sedap !
pastu time aku nak nyanyi bole plak dia melantak tido...
kesudah mak ko ni nyanyi duduk je la nakkkk...*tak dapat ai nak tarik suara mcm kak jiana jain*

lepas dah melalak bagai...aku layan la si anak bermain ...
atok opah seme pi makan kat foodcourt sebelah playground...
tapi cam biase laa anak aku ni...
klu tak sehat memang merenger je la keje nyerrr........ajak main2 pon nak nangis jek..
nangis takot ker...nangis tak larat ker....,mak pon tak paham la nakkk...




cer tgk muke Syahmi tu kemain jebek nangess.....
hahahha..dia takot gamaknyer bila kete tu gerak beralun kiri kanan  masa masukkan token..
alahai anak bujang aku neh...
yg buat aku asek nak tersengih bila nengok gambar yg dia tgh pegang stereng tuh
pegang stereng  pandang depan sambil nanges...hahhaha.siyes aku suke gelakkan...
dah siap memain seme...kitaorg plan nak g Kemaman...
tapi dah ujan je manjang..tak berani ler nak kesana..
kang tak pasai2 sangkot dgn banjir.!
so pulang la ke rumah setelah penatt....nak jenjalan kat TC pon tak nak sbb ujan !
so aktiviti mlm tu xtvt menguruk emak sambil bergosip kami anak beranak menantu..
hahhahaha..tapi incik asben takjoin sbb dia dah kuar dgn member dia..
katanya pusing2 TC...yelah bangg...pi lerr...jaga diri leklok sudey...

3rd day punya plan nak pi Kemaman carik kepok lekor...... !










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...