Monday, December 31, 2012

Babai 2012...

Assalaamualaikum....Hi u olls....

Giler lama tak wat entri...lepas balik dari bercuti terus tak berentri...anyway..nanti la ekk aku wat entri pasal vacation yg time ujan ujan tuhhh...huhuh....then entri sepanjang minggu terakhir 2012...now aku sangat la busy...ni baru balik dari Raffles Place...tadi kat woodlands custom org punya la ramai....nak muntah aku tgk org ramai cenggituu....bas persiaran lak ada je sana sini ..so ramai betol org nak masuk Singapore arini..nak celebrate New Year's la tuuu...apa2 pon settle keje aku tuk arini kat Raflles..legaaa dik non...gedebak gebeduk sampai JB sentral ujan dgn angin plak...so membataskan aku nak balik opis...so apa lagi da alang2 dlm CS...apalagi...cargass la cuci mata...tambah2 dah gaji khenn...hahhaha..so tersambar la satu kasut kat Vincci....alaaa..vincci je pon....dulu kini dan selamanyaa...aku mmg selesa dgn kasut vincci...bagi aku kasut dia price tgh2..tak mahal tak murah....:)

Lepas ujan dah renyai baru makcik neh balik opis..b4 that singgah makan dulu yer mak encik...perot dah krung krang krung krangg.....lapooo wehh...jamah roti je pon masa nak masuk seberang tadik....

Esok aku coti....tapi utk warga Johor tak cuti..coz Johor tak hambek New year neh...dorang amek awal muharam...so cambiase...dah aku ni polow cuti sgpore..so dok dediam je ehh kat umah esok...membongkang je laa aktiviti utama nti hahahhaha...

Baeklah...arini hari terakhir 2012.....so harus ada entri khennnn.....

then aku nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 utk korang semua....semoga tahun baru ini akan menjadi tahun yg lebih cemerlang dan gemilang utk kita semua..segala kebaikan ada dgn kita..dan segala keburukan pergi jauh dari  kita...Moga ALLAH  murahkan rezeki kita....berikan kita kesihatan yang terbaik...memberi keamanan pada negara kita...jauhkan negara kita dari anasir2  jahat...dan memberikan kekuatan didunia dan diakhirat...

Disamping itu,semoga kita mempertingkatkan amalan kita...memperbaiki amalan kita...jgn lalai melakukan ibadat yg wajib...semoga ALLAH merahmati kita semua..AMEEN....

Dan 2013....please nice to me okey....saya nak yg terbaek pada tahun ini !!!

Dan 2012.....banyak kenangan yg terindah utkku..........

tapi satu je aku nak share...

pencapaian yang tak tercapai dek akal kami suami isteri pada taun....2012...ialah

Berjaya memiliki rumah sendiri...Alhamdulillah....Syukurr...



Babai 2012.....c u 2013........


-Luv 3 of us-





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...