Thursday, November 1, 2012

Syahmi masuk TASKA

Welcome NOVEMBER !!!!..
Kejapppp je dah nak masuk tahun baru lagi sebulan!!!...kejappp weehhh...
Hurrmmm bulan ujung bulan November ni ckup la setahun aku dok Jb neh..
plus cukup setahun gak ler jugak aku keje kat tmpt baru nehh...cepat betul masa berterbangan kann...

Oh yee...nak share jugakk....Arini jugak...
my lil hero Muhammad Syahmi masuk TASKA !
Finally we have to send him to taska due to personal problems...
takmo pening pening kepala mak bapak dia neh nak g keje...pikir sapa nak jaga...
so we decided send him to Taska yg di recommended oleh my asben punya gud friend...
sbb kawan incik asben tu pon anta anak kat situ...and review yg diberi pon bagus..
so kitaorg anta ler Syahmi kat situu...
masa nak hantar pagi tadi...aku teruja plus takot pon ada...
yelaaahh 1st time..before this org yg aku kenal n ahli keluarga je yg jaga Syahmi..
masa hantar dia manja jee dgn aku...
mcm tau tau je nak kene masuk taska...
bila hantar tu dia ok jer..cikgu tu amek pon dia tak nangess....
mungkin sbb dia tgk bnyk bebudak kot kat situ....so dia tak nangess...

lepas balik lunch tadi aku call cikgu dia...
cikgu dia cakap dia tak nanges pon lepas aku hantar tuh.
dia ok je..main main je kat situ..
then lepas minum susu...dia tido...
masa aku call tu pon dia baru je bangun.....
sedikit lega disitu....tak sabar aku nak jmpa dia lepas balik keje nih..
bila anak masuk taska ni aku kene positive thinking jer...
takmo pikir yg tak elok..lagipon Syahmi dah besar...
kira ok la kot..masuk taska pada umur 1tahun 2bln..
dia dah pandai jalan..dah pandai makan nasi..so tak susah kot cikgu nak jaga diaa...
cuma biaselaa....perasaan mak mak neh....mesti pikir memacam..
nanti aku hapdet pasal 1st day dia kat sana...huhu


Lately sungguh busy lerr..kesian aku punya blog ni terbiar...
hati memang nak hapdet mcm2...
last week balik raya aji kat Kl...so bnyk citer nak share..
nanti aku hapdet pelan pelan la ehhh...
then lupe nak ckp....last entri aku ada ckp psl mak kawan aku yg sakit kat ICU kan...
alhamdulillah niat aku nak lawat dia tercapai..
dpt la 2 hari aku lawat dia..
then ahad tu dia pon menghembuskan nafas dia yg terakhir..
Alfatihah...








2 comments:

  1. hehe.. cpatnye masuk taska.. pasni jd lg pandai la.. :)

    ReplyDelete
  2. Insyallah, kalo ada adik Syamil kita pun nak hantar kat taska je (berangan dulu takpe)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...