Friday, November 2, 2012

haii..saya Arif Danial...

Arif Danial..
hah itu nama anak buah lelakiku yg pertama....
tpi dlm keluarga dia dah di kira sebagai cucu ke3..
klu dikira sebagai cucu lelaki....si Arif ni cucu lelaki ke 2...
title cucu lelaki sulung of course la dah kene rembat dgn Syahmi..ekekkeek....
nak jugakkk mak dia nehhhh...lallalallalla...

aritu balik raya aji dah beso sikit dah nephew aku neh...
aritu cinonet je masa lepas lahir...now dah 4 bulan lbh....
muka dia bnyk ikot BAPAK dia..aka abang aku yg sulung..kulit itam itam manis gituw...

si Arif ni dijaga berselang seli dgn opah dan nenek dia...
arini mak aku jaga..esok nenek dia jaga...oh yer..opah itu ada lah emakku yerr...
tapi opah tu pun dah tak larat...plan nyer nak jaga sampai si Arif tu smpai dah pandai jalan jer...
pastu nanti masuk taska mcm kakak dia si Yaya tuh..
ok la..sbb kitaorg adik beradik ni cuak sikit dgn berita lately yg pasal baby mati tersedak susu nih...

masa tgh layan si Arif ni...Syahmi of course la sebok jer..
Acu dia pi letak si Syahmi ni kat rocker Arif..
dah mcm baby ajaib je aku tgk anak aku dok dlm tuh....hahahahahahah...



 ni la org nyerr...Arif Danial b Azuwan...
sepasang dah anak dorang....:)



 ada mcm muka Syahmi ckit ..






 nak nangess dia kene paksa letak kat situu....keje Acu dia.
bila tgk dah mcm baby ajaib kann....hahahha


okthxbai..

Note :  mak Syahmi gler hapdet belog...hutang entri bnyk sgt..huhu....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...