Tuesday, October 9, 2012

sedap je tido eh..

hai la si hero mama neh...tadi dia tak bngun lagi masa nak siap2 g keje..
selalu dia bangun sekali pastu sengih sengih nak mintak join mandi sekali..
skrg ni boleh la lg mandi dgn mama...nanti dah beso tak boley dah..heheh..

kang tak pasal pasal dia bercerita dgn kengkawan dia plak...
adoii...mana nak letak muka....

So pagi ni dia kene mandi dgn ayah dier lerr...

before nak pi keje ...mama snap dulu muke org tido tu...buat pengubat rindu hari ni...
mengada kan mak dia neh..nak g keje pon nak rindu2 ....balik kang hadap ler puas2..
tapi nak wat cemana...masa baya cenggini memang asek rindu jer...keletah dia tuh..
beruntung n bersyukur sebab dpt pergi keje tgk dia dulu..
then balik leh main layan anak seme..
tapi lagi beruntung kalau dok umah jaga anak..tapi apakan daya...
ada komitmen sendiri kene settlekan...so harusla keje..
kene tunggu mama pandai wat bisnes dari umah yer sayangg..(ntah biler lerrr....)



my deboom lil hero..


best jer budak kecik kan tido tak payah pikir apa2....


2 comments:

  1. Geram tgk seluar syahmi comel.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. suar mur mur je aunty...nak wat tido je pon..huhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...