Tuesday, October 2, 2012

Belanja makan seafood..

Malam tadi ada xtvt makan makan jer sempena bufday aku...
Just kitaorg 3 beranak jer laa....then ayah Syahmi belanja makan luar mlm tadi..
Kitaorg memang kaki seafood..so makan seafood je lah...no fast food...hehehe...
Just order Siakap Stim Limau, kailan ikan masin dan udang masak sambal..
simple je kan..tapi kitaorg suka...tu menu wajib kalau makan seafood.

nasi sorang sepinggan plus Syahmi sekali...korang jangan tak percaaya..
Syahmi hampir habiskan nasi separuh okeh..kitaorg suapkan dia nasi n isi ikan stim limau tu...
pehhh...dia punya makan..kalah mak dia ni hah...
then dia siap bebel lagi klu lambat di suapkan....alahaii..bujang mama nih.
klu bab makan pantang lambat...bising je mulut dia..

Sorry la takde entri bergambar ...sebab sebok menyuapkan anak makan..
ayahnya plak makan dulu..lepas da habis..dia plak suapkan Syahmi...
maklumlahh...ada anak kecik ni kene gilir gilir makan...
tapi klu bab makan kat luar memang aku kasi asben makan dulu....
kecuali bab makan kenduri / jemputan kawen...
yg tu memang dia suh aku yang makan dulu..dia akan jaga anak...

Arini mood tak berapa nak bagus...sbb bendera merahh..huhu..
nak kata moody sgt tu takde laa..tapi tak excited nak menghapdet blog , tweeter , fb dsbnya....
tapi dlm hati nak hapdet xtvt last week punya....
dimana kitaorg jenjalan dekat sekitar Kota Iskandar , Legoland & Puteri Harbour...
tak sabar nak tgk tmpt tu siap sepenuhnya...mesti cantik...
ketiga tiga tempat tu ada tarikan dia...
tapi for sure aku suke pergi Puteri Harbour....mcm tenang jerr....
sbb aku suke laut kot....aku dari dulu suka laut..
tu pasal takdir aku stay Jb nih kot....huhu...

takperlaa...aku suke tgk laut...
haihh...dah lama tak picnic kann...hurmmm **tetibe**

ok..jmpa next entri k...

thanks for reading...:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...