Tuesday, October 23, 2012

dia dah sebok memunggah....

Today halfday...haihhh..buruk rekod aku cenggini asek halfday...
nak wat cemana...ada masalah yg tak dapat dielakkan.....so terpaksa halfday....
semasa halfday ni org yg paling suke Syahmi lerrr.
sbb dia boleh manja manja dgn mak dia neh....tido pagi pon lewat...sbb dia sebok maen..
membontot mak dia ke dapur aje...tu belum mak dia neh sebok bukak laptop bagai...
bila aku nak  masak dia sebok punggah segala mak nenek besen kat dapur tuh..
padahal aku guna sikit jerr...seme dia wat main keletang keletung....
yg paling sakit jiwa...dia da pandai nak bukak kabinet dapur yg ada letak pinggan mangkuk seme..
tak pasal aritu pecah sudah jug tea set aku...nasib baek bukan aku yg beli...
tapi sayangg lerr... adiah kawennn tuuh...
last last aku cepuk jgk kat tgn dia tuh...tapi dia wat dekk jer...sikit tak nanges or takot.
aku je yg penat memekak dok marah diaaa.....huh!

pastu bila nmpk alat-alat baking aku...pon sebok dia dok amek n maen...
dah la maen menda tuh seme...siap bawak pi depan tv lagik....
satu hal aku nak mengutip kat depan.....
aritu ada jugak la aku dok kutip bila dia bawak menda tu seme ke depan...
tapi dia cepat je amek balik n letak kat sana balik..
last2 aku tension..so lantak lerr nak letak kat sana Syahmi....
lepas dah settle masak seme baru aku kemas...
bila kemas lepas dah settle masak dia wat semedia tak dulik je menda2 tu seme....
saje jer kannn....memang mengundang betol anak bujang sorang neh..

 ni muka bila kene bebel n marah ngan mak dia neh....wat dekk jer...


pastu bila aku dah diam membebel..dia boleh gelak kan aku jerr....sakit jiwa tak korangg..

dah tu bila ayah dia sebok siap keluar...dia sebok nak kuar menempel kat luar tuh....
dari dgr dia menangis mintak simpati..bingit tinge..
jadik aku bawak ler dia ke luar..panas panas pon ada dia kesah...janji dpt keluar...


 muka tahan panas...tapi apdahal....janji dpt keluar..




ngorat awekks lagi..pewweeett nak tumpang takk....;p




tu bab bile ayah dia nak naek moto dia dok sebok..
gambar kat bawah ni plak dia dok sebok biler aku nak guna laptop....






hai laa anak...yg mainan punyer awak tak nak maen pon...
nak maen yg betul punya jerr...ishkk ishhkk..





1 comment:

  1. Gigi syahmi besar siut ni kalau kene gigit mahu berbekas nih....biarlah die mengemas rumah....byk sikit peluh kau keluar nak kemas balik nanti hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...