Wednesday, June 15, 2011

blog

wednesday suda.....

today aku sedih sikit.....tadi aku ada baca blog...pasal suami yg main kayu tiga dgn pompuan lain sementara isteri tgh pregnant....what the hellll........kuang ajar husband mcm tuh....bini tgh sarat mengandung ko boleh bersuke suki bermanja manja dgn pompuan lain.....siyes aku benci...

aku meletakkan diri aku seperti wanita itu....semoga dia tabah.....walaupun ada asben mcm tuh....aku harapkan dia tekadkan diri jer....n igt bahawa baby dlm perut tuh kekuatan diri utk terus hidup....kesian sgtt....

kenapa la lelaki suke wat hal biler isteri tgh mengandung ekk...padahal yg dikandung tuh bukannya anak org lain...anak hasil benih dia jugakkk......bodoh betol lelaki mcm tuh.....klu dpt kat aku ....nak je aku sepak terajang......

huh...emosi betol plak aku.....tpi klu menda ni berlaku kat diri aku......aku senang jer.....babai jer laki mcm tuh...plus aku boleh survive sendiri....and wat pe nak stay dgn laki mcm tuh......tak appreciate kita.....tak syg kita....then kita jgn kasi dia tgk anak yg kita bakal lahirkan tuh....biar dia padan muke.......eh..eh....itu klu terjadi kat diri aku la yer tuan tuan dan puan puan...amcam..ganazz tak haku..tpi mintak2 jauhkan lah .....simpang 44 malaikat kata org.....so far aku percaya kat asben aku lagi walaupun dia suke lepak smpi pagi bute dgn geng2 bikers dia....takperlah..since aku still kat kl lagi..bolehla lepak mcm tuh....yelah....anak tak lahir lagi....esok nti aku dah stay jb..anak dah lahir kat dunia nih..tau la dia....tgn yg menghayun buaian boleh mengoncang dunia okeh.....

okey berbalik kepada cerita wanita itu.....aku harap dia tabah sekuat hati dia....aku pun tak kenal dia...tpi aku amat memahami situasi dia.......well....perasaan ibu mengandung kan sama.....semua nak yg terbaek utk anak dia....


okla....aku nak cont keje...

luv 3 of us......luv u baby !!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...