Thursday, March 15, 2012

Syahmi demam

anak demam...anak demam
kesian anak aku...demam dia akhirnya...
setelah banyak kali dapat injection imunisasi..
akhirnya kalah jugak ia..demam....
tapi most of dia demam sebab berjangkit dgn mama dia neh
bukan sebab injection...
nakwat camner sayangg..mama minta maaf
awak kan menyusu dgn mama...
tido dgn mama...
peluk cium dgn mama...
so dats y la awak akan kene jangkitan neh..

mama sedih sgt bila dgr awak batok...
mcm nak gugur jantong dgrnya..
pastu dgn hingus awak meleleh..
dah macam anak terbiar je nmpaknya...
hopefully ubat yg awak dpt masa g kinik dpt pulihkan awak..
mama risau dgn kesihatan awak...
mintak jauh la perkara2 yg tak baek...
mama sayang awak syahmi...

btw,nak wat entri pasal last wikend...
tapi mcm mood tak sampai.
maybe sebab demam kot..
jadi kemalasan melanda..
apa2 pun...
best dpt jenjalan ...
lepas bersalin akhirnya dpt jenjalan kat kg sendiri iaitu perak..
dpt jugak balik kuale..
cuma aku tak larat biler kene drive all the way...
next time aku tak mo la pegi ikot convoy if tak replacement driver..
sakit pinggang aku dibuatnya...

erm...rindu kat member baek aku jija...
hopefully dia sehat2 kat mekah tuh...
semoga ibadat dia diterima Allah...
yg penting dia cepat kawen...
cian dia tak sabo nak kawen dah...
takper2..inshallah ada rezeki dia...
lambat dgn cepat je jodoh tu kann.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...