Friday, March 30, 2012

KEPAK at persada...

jumaat sudey...
hoh...sungguh tak sabar nak out of jb dis wikend...
nak jenjalan wif syahmi yg bambam tuuu...
rasa mendak je otak neh bila lepak kat uma jer....
tpi klu time diri ini tak sehat..lepak uma tu la perkara yg paling best..hhuhu...
ataupun sessi mengemas umah...tu harusss dok umah la kannn..
last week aku dah mengemas ,mengemop...so dis wikend jalan2 la plak kann..

so esok ada weeding kat seremban..
so meet up mak,abah,along,yaya n kak erin kat sana nti..
esok beday yaya...besar dah anak dara tuh...
apa ekkk...nak kasi dia...
aku tak beli pon adiah dia lagik...
maybe esok la kot aku beli kat area seremban...
takpun kasik duit jer la if tak sempat nak beli pape....

semalam mama dia msg aku...
dia msg result yaya..
quite ok la..cuba bab reading tu dia dpt C...
others than that aku tgk result dia bagus..

then aku tanya la nape dpt C..
mak dia cakap..dah asek nak melawa jer...
asek nak mekap jer...so dpt la C...C kan for "Cantik"..
huhu...sabo je la...yaya...mekap ajela keje ko kan...
dulu masa makteh ada kat sgbesi..
bilik makteh tu la tmpt yg ko suke masuk kann...
sebab nak amek mekap set dlm drawer kat meja makteh kan..
abes la gincu,bedak,blusher....seme dia sental guna..
sampai kolon2 aku diletaknya kat kepala...
katanya wangi..
pastu bab2 lotion tak yah ckp la..
di picit nyer bnyk2 lotion tu...pastu letak kat muka kaki seme...
alahai anak buah aku ni....rindu makteh dibuatnya....
tup tup awak dah besar dah kan....
nti turn syahmi plak membesar..
cara mcm mana lasak dia tuh kita tgk je la nti...
biase la anak lelaki kan.....mcm mana gayanya we will see.. :)

tadi lunch hour aku n dak opis merayap ke Persada Jb...
ada karnival kerjaya atau singkatannya " KEPAK"..
sabo jer la short form dia tuh...
aku dok la tanya dak opis...kepak tu menda..
rupanya shortform...kuang kuang kuang..
aku pon turut serta la dok taruk email aku kat situ..
manatau ada peluang tmpt kerja yg best plus gaji yg best kann...
so haruss la kita mengambil peluang tuh...
tapi tadi majaoriti keje bnyk kat area PTP,PG,Senai, dan kawasan2 yg majoriti bnyk majikan dari kilang la yg take part dlm exhibition kali ni....
pastu iskandar pon ada keje kosong gaks...
aku mcm berminat...tpi bnyk part engineering jer...
bukan course aku la kan...huhu..

pastu aku amek la..fliers legoland..
sgt seronok melihat taman tema dlm tuh...
n u know wat...harga sgt mengancam ok...rm275 utk dewasa...
ko mampoo nak masukk...???? hua hua hua...
kumpul je la duit dulu nak masuk sana....
tpi make sure g ramai2 la....baru best..
huhuhu...

ok la..nak layan u tube jap...koje dah siap....
daaaaaaaaa

to be continue next entri k...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...