Monday, November 8, 2010

Sambut menantu Bongsuu....

Tanggal 30-10-10 ialah majlis menyambut menantu bongsuu....di Kg.Kurnia,Jalan Kebun Teh Johor Bahru....dannnn..........akulah menantu bongsu ituw.....heheheh....

alhamdulillah...semua berjalan dgn lancar...sgt menarik tertarik ko da bomb ! tema majlis kat jb ialah merah,puteh,itam....menu sgt terbaek dari kuarge suamiku ituw..passtu deco meja pengantin u olls..sgt sanntekk....kalah kat majlis yg kat kl tuh..coz mcm tangkap muat jer....sbnryer meja makan pengantin yg aku idamkan hanya termakbul di majlis jb....coz kat majlis kl tuh meja makan pengantin dia mcm harr....sakit hati aku...:(

udang pun kecik2 je masa majlis kat kl aritu...100% tak ikot apa yg aku mahu....tapi aku bersyukur sgt kerana aku mendapat suami yg memahami kehendak isterinyer....walaupun aku tak cakap n aku tak cmpur susunatur n aturcara majlis di jb..tapi hasilnya sgt memuaskan hatiku....meja pengantin....lauk2nyer....lauk tetamu....khemahnyer....pelamin nyer....semuanyer sgt aku puas hati....incik hasben aku ni tau kehendak n citarasa aku...kiranyer spoil majlis kat kl dpt cover majlis yg jb nih...thanks my luvly hasben....i luv u so much!!!

okla.....jom tgk pic di sekitar majlis kat jb itu ari...






love n hepi with my new life...luv incik hasben veli much!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...