Wednesday, November 24, 2010

my weekend

salam,

waaaa....lama dah tak hapdet blog comel ku ini.....busy betol skrg...mana nyer event every weekend laaa.....berjalan sana sini...perghh...jadual aku lagi la..every weekend busy....n penoh till Jan 2011.....huwaaaaaaaaaaaaa......

so last week aku ke tangkak...wedding anak buah abg rizal kak bibah...masa otw balik aku n mak jb aku ke kedai tangkak tuh..apa lagi kalau bukan shoping moping kaen ler....muahahha....heheh...aku dpt 3 pasang kain..muehhehe...mak jb n mak kl aku belikan selai sorang...okla kan...muheheheh.....utk suami tercinto takde la pulak...coz situ seme jual2 kain jer....so aku belikan incik suami buah jer...boleh wat makan2 dlm kete otw balik jb kan...pastu ada la sikit buah wat balik jb mkn kat umah...

ok....dis week aku kene balik ipoh n balik kuale....1st time balik kg bawak suami..muahahhha....teruja i u olls...mcm mana la incik suami yer tgk kg saya.....tapi dis time dia tgk kg yg dah tak ori...coz kg ori dulu lain...biasela...dulu umah kg kitaorg laen...umah papan...lama beso...sebelah umah ada sungai...tepi ada dusun durian...haihhss....rindu suasana kg lama...

then lepas balik perak....we all hasben n wife ada trip to langkawi...our 2nd honeymood moon ler...huhuhu....we all staying kat pantai chenang....tapi hopefully semuanyer lancar...

today keadaan kesihatan diri ini semakin pulih...tapi batok still there...selesema makin better...okla..time to continue the jobs..

luv smart..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...