Thursday, January 5, 2012

~Selamat Datang 2012~

lama tak hapdet neh..busy masuk taon baru la katakan...
ok nak story neh pasal ombak rindu....thanks utk my bff jija coz bagi link citer Ombak Rindu via utube tuh...ja,aku dpt tgk separuh jer.....coz busy ada keje...jadik tgk kejap2 je during opis hour...igt nak sambung tgk esok nyer..tpi dah tak boleh view coz dah kene suspended...biasalah..menda tgh panas mana leh upload lagi dlm utube...huuhu...takperla....m.ngah ada beli dvd...nti aku pinjam kat m.ngah jer...hehehe...

then nak story pasal nu year aku......
aku,asben,syahmi n mak ment aku balik sgbesi...sambut taon baru kat sana....tapi tak sambot pon..juz dok uma membuta..dgor mercun bunga api seme dlm bilik jer....maklumlah....dah membuta..hek hek hek....

esokyer ada makan2 dgn whole family aku...mak masak ayam masak lemak cili api..pehhh terangkat sey...
pastu lepas lunch kat umah tuh....we all decided nak jenjalan....so decide pegi I-city...maklum la...aku,asben,syahmi n mak ment tak penah g lagi..juz mak aku je la yg dah pegi...so masuk ni kali ke2 la dia pegi...kelassss mak ai u olls..

so far pegi sana tak dela best mana....coz ramai org...ari ahad la katakan....pastu just lampu2 jek..tak beshh pon..-_-...so nti klu org tanya dah pegi i-city...aku jawab dah pegi ler....takde la nmpk mcm katak bawah tempurung........alahai ko mira.......dah dok jb baru terhegeh2 nak g i-city kennn...masa dok kl tak pegi pon kennn..takpela....dis time pegi dgn syahmi.....lain sikit rasanya......hehehe...

so back to nu year ......
of course ada azam taon baru kannn....
so azam taon baru aku ialah....ingin menjadi isteri /mama n anak yg terbaek utk incik asben n for my little hero syahmi...n my parents....
taon 2011 telah menjadi anjakan paradigma utk aku n asben....dimana kitaorg dpt stay bersama ..mean aku dah keje jb....
pastu kitaorg pon dah stay sendiri...tak dok dgn parents dah.........
pastu kete aku pon dah bertukat dari compact ke mpv..........
moga2 apa yg diusahakan kami dipermudahkan oleh ALLAH SWT.... aminn

Doa :
~Allah SWT berselawat ke atas penghulu kami Muhammad SAW, ahli keluarga dan sahabat-sahabat baginda dan kesejahteraan ke atas mereka.
Wahai Tuhan, Engkaulah yang kekal abadi, yang qadim. yang awal dan ke atas kelebihanMu yang besar dan kemurahanMu yang melimpah dan ini adalah tahun baru yang telah muncul di hadapan kami. Kami memohon pemeliharaan dariMu di sepanjang tahun ini dari syaitan dan pembantu-pembantunya dan tentera-tenteranya dan juga pertolongan terhadap diri yang diperintahkan melakukan kejahatan dan usaha yang mendekatkanku kepadaMu Wahai Tuhan Yang Maha Agung dan Maha Mulia.
Wahai Tuhan Yang Maha pengasih dari mereka yang mengasihi dan Allah berselawat ke atas penghulu kami Muhammad. Nabi yang ummi dan ke atas ahli keluarga dan sahabat-sahabatnya dan kesejahteraan ke atas mereka.
Barangsiapa yang membaca doa akhir tahun ini, maka syaitan akan berkata:"Hampalah kami di sepanjang tahun ini".

Doa tambahan.
~semoga taon baru kali ini kami dimurahkan rezeki...di perlipatkaligandakan rezeki...dibukakan pintu rezeki seluas2nya....diberikan kesihatan yg baek utk kami sekeluarga....diperkuatkan kasih sayang sesama kami....diampunkan dosa2 yg lampau....dikuatkan iman utk lebey beribadat..diberikan kesihatan yang baek...dipanjangkan usia kami..amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...