Saturday, August 20, 2011

Overdue sudey

Assalamualaikum....

lama giler rasanya tak hapdet blog ni....ermm..yerlahh..igtkan baby dah nak kuar...tup2 dia takmo kuar lagik....tak pasal2 overdue sudey...skrg kandungan pun dah mencecah 40minggu 6 hari....lagi 3 hari aku akan menyerah diri kat hospital....coz doctor menyarankan agar aku di induce jika masih tiada tanda2 bersalin.....tak kesah la....skrg aku tak kesah nak kene induce or kene bedah.....apa yang penting skrg aku dpt anak aku yg aku kandung selama ini.....aku selalu mendoakannya sehat n sempurna semasa di dalam kandungan......sapa tak sayang anakk.....tak sabar aku nak mendukongnyer.....apatah lagi....dgn keadaan skrg....jiwa agak kacau.....selalu pikir bebukan.......org lain seme dah bersalin....aku jer belum.....tpi terubat la sikit n takmo pikir sgt bila incik suami ada disisi menenangkan aku........bersyukur yg dia paham situasi isterinya ini.....thanks abgg....luv u much !!!!


keadaan aku sgt la tidak selesa apabila time tidor.....baby sgtla beratt...boleh rasa kepalanya dan keberatan berat baby biler aku mengalihkan badanku....kene wat pelan2..

dalam pada masa yang sama....staff nurse tmpt aku checkup kesian dok nengok aku tak bersalin salin lagik.....dia nengok perut aku besor katanya....dia harap aku cepatlah bersalin.....aku lagi la nak cepat bersalin beb.....tak sabar nak tgk zuriat kami neh.....ramai sgt dah yg bertanya n menanti kelahiran hero kami neh.....opah nyer siap cakap cucu lelaki pertama nih degil bebenor nak kuar......huhuhuh

tpi ada baeknya jugak tau u olls......dia sebenarnya kasi mama dia puasa lama sikit...soo gantinyer tak perlu banyak2 sgt.....plus dia nak dok dlm pewot mama dia neh coz dia boleh makan sedap2...hehehe....biler dah deliver nti dia tak bleh makan sedap2 kecuali susu ibunyer.....hilk hik hik hik.....

eehh.....dah nak berbuke la......jumpa di next entri okey u olls......maybe entri biler dah bersalin....heheh.....doakan kami selamat yer.....


luv 3 of us.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...