Wednesday, May 25, 2011

happy..happy....:)

Alhamdulillah....semalam ada chekup utk my liltle star neh.....baby sangat sehat n jantungnya berdegup dgn kencangnya...n plus papa baby dah balik dari convoy dia.....n balik kl jumpa kita la baby....so hepi....hilang suda rasa marah2 mama......heeeehe......

actually aku tak tau pun incik asben balik kl senin tuh.....cume curious tu adalah cikit....coz call n msg tak reply on that sunday pastu senin tu pun senyap jer.....igtkan balik jb suda....rupenyer balik kl dulu jumpa anak isteri....hehhe....syukur alhamdulillah...igt kat kitaorg lagi yer .....;p

balik2 umah jer kat parking dah nmpk motot besau dia tuh....dlm hati berkata2...huh....nak seperise kan aku ker.....tpi aku dah agak yg dia ada kat umah....coz masa balik keje ptg senin tuh aku sms mak mentua aku kat jb sanun......tanya kan klu anak bongsunya dah balik ka belum....then the answer is...."semalam dia cakap dia balik kl"....uikss...aku terkezut....semalam???ntah2 arini kot baru dia otw ke kl.....mlm ahad tu mesti dia penat punyer n mesti tido melaka.....then tekaan aku amat tepat.......heheh

balik2 je dia tgh tido......kesian n sayu jer hati aku tgk dia.......hilang tros amarah aku.....haihh..

pastu terus sembang dgn mak kejap.....then mak bgtau dia smpi umah dlm kul 4pm......n mak bgtau lagi....."rasanya khairil demam la teh".....dgr dia batok n selesema....then dlm hatiku berkata...hah....itulah dia hadiah dari convoy......nak wat camner...saba jer la.....

so aku pun masuk la ke bilik....rasa leher n badan dia...a'ahla...panasss....kesian nyer laki aku neh.....so aku pun kejut dia......coz dah nak senja.....

so biler dia bersuara...memang dgr suara serak dia tuh....n muke nya....makkk aii....gelap kene panassss.....nasib baek ensem lagi......hu hu hu...;p
aku pun pujuk la ajak g kinik lepas maghrib....tpi as usual....dia tak nok....tpi alhamdulillah...panas dia kebah......maybe sebab aku peluk dia kot...hehe....biaselah....aku ni kan penyerap haba....maklumlah....anak n mak nyer peluk baekk punyer.........then the next day nyer temperature badan dia kembali normal.....alhamdullilah.....

so today my asben dah pulang ke tanah jajahannyer......tpi takper...dis saturday jumpa lagi.....coz ada appt.....

ekk....dah nak kul 12 lerrr...patotla laporrr.....nak kene g tapau neh.....okla....out dulu ......daaaaaaaaaaaa




luv 3 of us.....luv baby

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...