Monday, April 25, 2011

my lil 24 weeks

Alhamdulillah.....welcome to 24weeks of pregnancy.....

anak mama semakin membesar.....syukur n amin atas segalanya.....lets share the progress together....

Minggu ke -24

" puan akan merasa gembira,sihat dan berpuas hati dengan perjalanan kehamilan puan....kita akan dapati berat badan kita bertambah secara normal...perlu kita ketahui bahawa pada minggu ini kedudukan kepala bayi akan berada pada bahagian bawah....manakala kulitnya akan semakin menebal....namun jangan terkejut sekiranya...puan dapati muka menjadi sembap..dan membengkak pada ketika ini...ini kerana tubuh sudah mula meyimpan air yg berlebihan...."

hurmm.......so far kaki tak bengkak lagi la..cume sgt penat biler lama berdiri dan jauh berjalan....plus sekarang ketiak aku semakin bertukar color menjadi gelap....dan mejadi pedih....mcm ada luka jer....masalahnya kedua dua belah plak tuh......ini disebabkan hormon ke atau aku alahan yer.....ke aku dah tak serasi dgn deoderant yg aku pakai skrg.....haihh.....sekarang tak pakai deoderant dah.....asek taruk bedak anti rashes tu jer....aka bedak merah aku panggil.....

tgk la mcm mana.....klu still worst aku kene jumpa doktor kulit la nmpknyer....giler sey....sakit n gatai dia dah mcm monyet mengaru jer......dua dua belah plak tuh.....haihhh.......

then biler dah 6 bulan ni anak mama semakin kuat menendangg.......semakin kuat yer dia lepas mama amalkan susu anmum materna neh......semoga anak mama nih semakin sehat yer.....sabar yer syg.....lagi 3 bulan mama n ayah akan dpt hugs kamu.............be a gud child k........

luv 3 of us...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...