Tuesday, December 6, 2011

6-12-11

Assalamualaikum...

today cuaca sgt baik...tak hujan n tak panas...sedang2 elok jer....klu tak pagi2 asek ujan jer...malam tadi aku dah setel seme kain baju utk basuh n sidai....

mlm tadi syahmi tido lama sikit....kul 5 pagi baru dia sedar...aku bagi dia susu...then dia tido balik...kul 7 dia bangun...aku nak tukar pampers...sekali bukak...hah hambek ko.dia berak sey...anak mama neh dah ari2 berak ea...tu la kuat minum...tapi takperla....anak mama tak susah berak dah sekarang...lega mama..alhamdulillah...

Syahmi
senyuman syahmi yg mencairkan hati mama...
progress umah pun almost done...tingkat atas ayah dah siap cat...bahagian dapur pun dah siap cat...tinggal living hall jer belum siap....n porch area..slow2 la ayah buat tuh..lagipun dia sorang ...

aku nak tolong tak dpt...coz wikend aritu tu pun aku dok jaga syahmi..plus dia tak kasi aku cat mengecat...sebab masa basuh umah aritu perut aku ada rasa sakit....cuak juga aku kalau jahitan tak elok...

barang2 kawen seme dah pindah masuk umah...cuma tinggal barang2 perabot yg asas je kami takde n belum beli...we r looking for set sofa,kabinet tv,set bilik tidur,set meja makan,
mesin basuh n peti ais..

rabak la duit utk tahun pertama masuk umah neh...huhuhu..semuanya baru...

keje baru....tmpt tinggal baru..baby baru...kete baru..waaa....barang seme baru....nak masuk tahun baru lagi..hihihi....

duduk sendiri ni sebenarnya mencabar....seme kene buat sendiri...susah senang sendiri....makan ke tak sendiri2...takde dah org tua tolong...

semoga pembuka tahun baru 2012 ni rezeki kami bertambah....diberkati...dijauhkan menda2 yg tak elok..diberi kesihatan yg baek...utk kami sekeluarga...amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...